Ookal is het soms nog zo donker, altijd schijnt er ergens een lichtje.
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Maar je moet ook proberen te begrijpen dat als je serieuse feedback op je foto wilt, je foto wel goed zichtbaar moet zijn- en dat is hij nu niet. Misschien kan je wat meer een middenweg opzoeken.. je copyright iets minder storend maar toch nog duidelijk?
WildWings schreef:Ik begrijp heel goed dat je een hekel hebt aan mensen die je foto zonder toestemming gebruiken, dat herken ik goedMaar je moet ook proberen te begrijpen dat als je serieuse feedback op je foto wilt, je foto wel goed zichtbaar moet zijn- en dat is hij nu niet. Misschien kan je wat meer een middenweg opzoeken.. je copyright iets minder storend maar toch nog duidelijk?
ik ben ook al 100x foto´s van mij tegengekomen op andere sites , maar ik ga dan echt niet mijn foto´s verpesten. Gezien die kinderen er gewoon met hun tengeltjes vanaf horen te blijven en als ze dat niet kunnen een klein preekje kunnen verwachten
maar ik heb gewoon een bescheide logo in de hoek staan, duidelijk, leesbaar en dan snappen mensen het wel. En zo kun je nog steeds foto´s beoordelen
lifaya schreef:WildWings schreef:Ik begrijp heel goed dat je een hekel hebt aan mensen die je foto zonder toestemming gebruiken, dat herken ik goedMaar je moet ook proberen te begrijpen dat als je serieuse feedback op je foto wilt, je foto wel goed zichtbaar moet zijn- en dat is hij nu niet. Misschien kan je wat meer een middenweg opzoeken.. je copyright iets minder storend maar toch nog duidelijk?
helemaal met je eensik ben ook al 100x foto´s van mij tegengekomen op andere sites , maar ik ga dan echt niet mijn foto´s verpesten. Gezien die kinderen er gewoon met hun tengeltjes vanaf horen te blijven en als ze dat niet kunnen een klein preekje kunnen verwachten
maar ik heb gewoon een bescheide logo in de hoek staan, duidelijk, leesbaar en dan snappen mensen het wel. En zo kun je nog steeds foto´s beoordelen
NOVEMBERx92 schreef:Ik doe het eigelijk uit voorzorg, er zijn genoeg dingen die ik heb gemaakt van me site gejat, dus doe nu alleen maar beveiligingen met me naam.
haha, grappigg... hellaas heb ik hem al 1000x gehoord.

is maar 1 knopje. ze halen altijd foto´s van mijn flicker die ook beveiligd is met printscreen