ik ben benieuwd wat jullie en van vinden.
tips mag altijd.(maar hou het netjes)
NIE KOPIEREN!!
1

2

3 ik ging ook nog effe wat foto's maken zonder het mandje.

4

bedankt voor de reacties
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Bellatrix schreef:Ik zie behoor lijk wat meningen die niet onderbouwd zijn. Het is op FK de bedoeling als je reageert dat je uitlegt waarom je iets vind. Waarom vind je hem mooi of juist niet? Daar kan de TS dan weer van leren.
Ik vind de foto's in het mandje wat druk ogen. Ik had het hartje erachter weggelaten, ik zie nu heel veel en kijk niet direct naar het konijn. Mijn ogen worden alle kanten op getrokken. Tevens had ik iets meer van het konijn willen zien op die 1e foto. En ik vind de 2e niet zo fijn gecropt. Wel een heel leuk idee en zeker niet slecht uitgevoerd.
Ik vind de 3e foto het beste uit de serie. Konijn kijkt leuk, is netjes scherp en neutrale achtergrond. Misschien had ik hem nog een tikkeltje scherper willen zien maar dat is mieren***.
4e foto is ook netjes qua scherpte en achtergrond maar ik vind de houding van het konijn niet geweldig. Maar daar kan jij ook niets aan doen.
Alleen valt het mij ook op dat het konijn minder scherp is dan de voorkant van het mandje, probeer een goed scherpstelpunt te kiezen (wat je trouwens vooral bij drie heel netjes op het oogje gedaan hebt.) 3 vind ik een goede foto, alleen jammer van die schaduw aan de linkerkant, je kan proberen dat te verminderen door het konijn verder van de achtergrond te zetten je lichtbron te verplaatsen.. Maar ik weet hoe lastig dat kan zijn met een konijn
Bij 4 had je misschien beter het hele konijn op de foto kunnen zetten, nu mist hij een stukje en dat vind ik toch wel een beetje storen, verder is hij leuk maar ook weer die schaduw..