[FOTO] "studio"foto's

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Rennie89

[FOTO] "studio"foto's

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-01-10 15:53

Nouja, echt studio mag ik het niet noemen :') ik gebruik geen echte flitsset, puur ook
omdat ik eigenlijk geen plek heb voor een studio, alleen als ik de woonkamer voor mezelf heb :P

deze heb ik vandaag gemaakt met mijn studiorol, zonder flits of bouwlamp. natuurlijk licht wat
er eigenlijk bijna niet was, dus moest helaas met ISO 1600 aan de slag, waardoor hij niet echt
fijn kan ogen.
Afbeelding
Maar ondanks dat vond ik het wel een geniale foto :+
info: f/4,5 - 1/100 - ISO-1600 - brandpuntafstand 120mm

Deze heb ik ook vandaag gemaakt, onder dezelfde lichtomstandigheden als de bovenstaande
foto, en vond hem ook wel redelijk gelukt :P jammer van het rechteroortje dat die niet helemaa
naar voren staat, maar jah
Afbeelding
Info: f/4,5 - 1/80 - ISO-1250 - brandpuntafstand 110mm

Het is en blijft moeilijk om in je eentje katten te laten poseren :+ ze blijven weglopen en zitten
is iets dat heel moeilijk is voor deze kattebeesten :+ Ik ben dus wel een leek nog op het gebied
en probeer me te ontwikkelen, zeker nu ik een studiorol heb :') maar een flits is wel noodzakelijk.
Verder zou het kunnen zijn dat de kleuren niet kloppen, mijn scherm is niet bepaald goed...

Houd het graag netjes :D alle tips zijn welkom

Rivaldo

Re: [FOTO] "studio"foto's

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-10 18:10

De eerste is echt super, maar je had haar nog even kunnen borstelen zodat haar stof er af is ;)

De tweede vind ik ook geweldig, mede vanwege de blik, maar ik vind het witte van hem een beetje té wit ;)

:wave:

monica08

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-10 18:12

Het enige wat een beetje storend is op foto 1, zijn de haren die op de ''grond'' liggen.. ;)

Rennie89

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-01-10 19:28

Nu je het zegt, idd die haren haha, zag het zelf niet, maarjah, daar is weinig aan te doen, katten he, die gaan rollen etc. Als je ze nou op commando kon laten zitten :+

Volgende keer zal ik de katten ook een beetje borstelen zodat er idd geen stof op zit en geen haren uitvallen

Over dat de tweede te wit is weet ik niet :P op deze computer ziet het er prima uit, maar zoals ik al had gezegt is het een raar scherm :+