[FOTO] Shanghai Zoo

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

poema

[FOTO] Shanghai Zoo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-01-10 10:46

Hallo,

IK zit voor twee maanden in Shanghai, vandaag gingen we naar de zoo. Een goede kans om te oefenen met fotograferen. Ik fotografeer pas sinds een paar weken, ben dus een echte beginner! Ik heb er een aantal foto's uitepikt die waard vond om ze hier neer te post. Graag opbouwend commentaar. :D:D
Oja, hier in Shanghai zijn een heleboel upload site's geblokkeerd. Dus heb photobucket gebruikt, weet niet of de kwaliteit daardoor minder wordt?

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Kaaaren

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-10 10:53

Hallo Jette!
foto 1 leuk!
foto 2 leuk gedaan met dat gaas!
foto 2 is echt de minste. de achtergrond vind ik heel storend

pinkie87

Re: [FOTO] Shanghai Zoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-10 11:25

hoi,

tja kijk ik vind het altijd zo vervelend als mensen gelijk beginnen over de kwaliteit die minder wordt bij het uploadde.
als de foto goed is dan zie je dat niet als eerste. want dat verschil zie je bijna niet met de comp.
kijk je heb sommige er bij zitten net als fotoalbum of hoe die ook heet die dat wel erg heeft. al heb ik dan eigelijk nooit echt door als de foto echt goed is. (ja als je beter gaat kijken wel)

nu even dus over je foto`s :)

foto 1. deze foto is wat overbelicht en wazig. de achtergond is hier bij ook erg druk. misschien als je je meer scherpte diepte had gebruikt dat de achtergrond dan waziger was. en dan valt hij minder op.
en eigelijk had je even moeten wachten tot hij jou kant op keek. dan was deze foto denk ik sprekender.

foto 2 tja je moet het even door hebben hoe je door gaas fotografeerd. mijn tip is zet je camera tegen het gaas aan het scherp stellen op de vogel en net als bij foto 1 de scherpte diepte hoger. hier door valt het gaas meestal weg. of het moet precies door de vogel heen lopen.

foto 3. dit is echt een hele leuke foto alleen net als wat kaaaren zegt je achtergrond is veel te aanwezig.
dat is echt super zonde. maar verder staat de giraff er echt leuk op

pinkie87

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-10 11:36

Afbeelding
kijk zo bedoel ik een beetje.

poema

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-01-10 11:45

pinkie87 schreef:
[imghttp://94.100.122.16/847400001-847450000/847416001-847416100/847416056_6_0V_P.jpeg[/img]
kijk zo bedoel ik een beetje.

Dank je :D..

IK zie het verschil ;)