1)

2)

3)
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

ik kan je daar wel bij helpen
en bij de 3e foto had ik het paard wat meer aan de rechterkant gezet, maar voor de rest zijn ze echt goed gelukt
maar heb echt goed gekeken of het zwart was en heb het ook een klein beetje bewerkt ik had namelijk een klein licht puntje in de stalling aangezien er een raampje zat.. zo goed mogelijk afgedekt maar je kon het toch wat zien.. dit heb ik netjes weg gewerk, ik zie nu geen minder zwarte plekken meer. Waar zie jij ze dan??? misschien dat ik er overheen kijk ofzo.. XxStellaxX schreef:Dank je!!!
Oki of er is iets mis met mijn ogen of met mijn pc scherm.maar heb echt goed gekeken of het zwart was en heb het ook een klein beetje bewerkt ik had namelijk een klein licht puntje in de stalling aangezien er een raampje zat.. zo goed mogelijk afgedekt maar je kon het toch wat zien.. dit heb ik netjes weg gewerk, ik zie nu geen minder zwarte plekken meer. Waar zie jij ze dan??? misschien dat ik er overheen kijk ofzo..
ik zie nog stukken van de stal bij de 1e foto bovenin, bij de 2e ook nog, en bij de 3e nog een beetje rechtsbovenin 

Goed gelukt hoor voor je eerste blackfoto('s)!