Ik vind het hele schattige dolfijnen foto's. Maar geen kunst. Ik vind de composities niet echt boeiend (hoewel ik de 3de wel leuk vind), de belichting niet zo, het geeft me geen gevoel en het spreekt me niet aan.
anoeska1990
Geplaatst: 17-01-10 18:00
Ik vind het ook niet echt kunst. Bij de eerste dolfijnenfoto vind ik de flits erg storend (kan ook niet anders in dolfijndomein (is binnen), das waar), verder kijkt hij erg leuk. Ook vind ik dat de dolfijn iets te veel onder in het plaatje is. De bruinvis kijkt erg lief (maarja bruinvissen zijn gewoon erg leuk), maar is ook iets te veel voor mijn gevoel te laag in het plaatje. Foto 3 vind ik erg leuk alleen jammer van het plafond. Foto 4 doet me niet zo veel en er staat een copyright op en zover ik kan zien staat die niet op de andere foto's. Ik heb ook niet zoveel verstand van foto's, maar probeer op de compositie te letten.
CoonArt
Geplaatst door de TopicStarter: 17-01-10 18:34
anoeska1990 schreef:
er staat een copyright op en zover ik kan zien staat die niet op de andere foto's.
Komt zo: heb ik van mijn eigen account van Deviantart geplukt, vandaar de naam Dolphinmichael.
Ik vind ze niet heel mooi, Ik zou proberen om de dolfijnen meer in het midden van je lens te krijgen vooral bij foto 1 en 2. Bij foto 3 vind ik de positie niet zo mooi maarja dolfijnen zwemmen zo snel voorbij. en bij de laatste vind ik het dan jammer dat de vin en nog bijop staat;)