ik vind het erg leuk om te fotograferen...en heb sins een poosje een Lunix parasonic DMC-FZ18. sommige kiekjes zijn al best aardig, denk ik. ben benieuwd wat jullie van de volgende foto's van mijn hand vinden.
zal een paar tips proberen te geven.. 1 is onscherp wel een mooi moment 2 leuke foto, maar iets minder groen had ik mooier gevonden 3 mooie foto 4 mooie foto maar bij zijn kuif iets overbelicht en net niet helemaal scherp. 5 overbelicht 6 overbelicht 7 ook volgens mij net iets onscherp, verder wel mooi. 8 hele mooie foto! 9 idem 10 ook mooi, stoor me alleen een beetje aan de zandrand onder,. 11 misschien iets overbelicht, verder niet heel bijzonder. 12 stoor me aan de plant... 13 gewoon mooi, alleen niet bijzonder verder.
hoop dat je er iets aan hebt
Jis_
BKB 2025 winnaar 2D
Geplaatst door de TopicStarter: 12-01-10 19:06
heb ik zeker wat aan, nu je het zegt zie ik het overbelichte bij 4, 5 en 6 ook. bij foto 7 heb ik me gek zitten staren of hij nou scherp was of niet ..... dank voor je uitgebreide reactie lissisanne.
Foto 2 is leuk, joh! Wat een toffe plaatsen zijn dat!
Jis_
BKB 2025 winnaar 2D
Geplaatst door de TopicStarter: 12-01-10 21:41
dank je Natalie...de apenheul is heel aap vriendelijk en daardoor erg leuk om met je camera rond te struinen. de hagedis en die daar onder zijn van Ibiza en de laatste foto is een stukje grebbelinie achter mijn huis.