ben een beginnertje
de actergrond ken ik niks aan doen

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
de actergrond ken ik niks aan doen

alleen vind ik de eerste net op het verkeerde moment. Als je 2 seconden later had geklikt was de hond wat meer "gestrekt" denk dat de foto dan nog mooier was geworden
En over de horizon, daar heb ik ook altijd moeite mee. Gewoon blijven oefenen en dan komt het wel goed
fionaf09 schreef:Ik vind ze erg mooi gelukt..
maar ik heb er ook niet egt verstand van
xvanity22 schreef:op de horizon ga ik oefenen maar is moeilijkik vind de foto's ook mooialleen vind ik de eerste net op het verkeerde moment. Als je 2 seconden later had geklikt was de hond wat meer "gestrekt" denk dat de foto dan nog mooier was geworden
En over de horizon, daar heb ik ook altijd moeite mee. Gewoon blijven oefenen en dan komt het wel goed

booster schreef:fionaf09 schreef:Ik vind ze erg mooi gelukt..
maar ik heb er ook niet egt verstand van
dank je welxvanity22 schreef:op de horizon ga ik oefenen maar is moeilijkik vind de foto's ook mooialleen vind ik de eerste net op het verkeerde moment. Als je 2 seconden later had geklikt was de hond wat meer "gestrekt" denk dat de foto dan nog mooier was geworden
ik heb er een beetje moeite mee als een dier rent om de benen zuiver erop te krijgen
hier enkele waarbij ze wel uitgestrekt is
is mindere kwaliteit door uploaden
nog meer mensen tips? alles is welkom
Ook op het goede moment genomen