Helaas heb ik niet al mijn tijd kunnen nemen wat ik wilde (meneer moest ook verder), niet alles kan meezitten natuurlijk

1:

2:

3:

4:

5:

6:

7:

8:

9:
En nog 1tje van m'n eigen hondje

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Husky's zijn vaak wat kleiner en fijner gebouwd.

Prachtige platen, 5 is favoriet, hoewel de eerste 3 ook super mooi knallen door die prachtige ogen.

! Schitterend oog ook
!
! Jammer dat je niet wat meer tijd had denk dat je er dan nog meer hele gave platen van had kunnen maken ..
XLeandrosX schreef:Ik ben echt onder de indruk, echt geweldig! Als ik die meneer was, had ik toch nog even meer tijd genomen, zovaak heb je niet het mazzeltje dat je een goede fotograaf tegenkomt die dan ook nog eens zulke mooie foto's maak van je honden. Je bent toch wel lekker slim commercieel bezig geweest? Meneer dit is mijn website, u krijgt 1 foto, de rest kunt u bijbestellen? Ik zou ze allemaal willen als het mijn hond was.
. Dat kan je niet aan de buitenkant zien. Zo ken ik meer mensen met een peperdure camera in hun bezit en dan zijn ze al een keer blij als ze een scherp plaatje te pakken hebben

Kelly_Taco schreef:Malamutes hebben geen blauwe ogen, het zijn dus wel husky's.
Zit nu natuurlijk een hele dikke vacht op waardoor ze veel grover lijken.
Maar hun koppie is nog te smal voor een Malamute.
Prachtige foto's!
die kleur van zijn oog is echt ge-wel-dig. Vind het echt net een wolfje op de eerste foto