[FOTO] Brrrr....

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

CoonArt

[FOTO] Brrrr....

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-12-09 09:49

Koud hoor, die winter!

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Ben benieuwd wat jullie hiervan vinden... :D

SimoneDV

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-09 10:49

Van die eerste vind ik het leuk dat de voorste rietstengels echt duidelijk lichter zijn :)
De tweede zou misschien nog iets scherper kunnen.
Bij de laatste weet ik niet echt iets, hij heeft niet echt iets dat het de aandacht trekt ofzo.

Maar ik heb er ook geen verstand van hoor.

Liin

Re: [FOTO] Brrrr....

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-09 10:57

De laatste vind ik juist wel iets hebben, die heeft wel iets waardoor het langer de aandacht trekt. Alleen het lijkt net of ie wat schreef is? of komt dat door de bomen oid. dat dat zo lijkt?
maar fijne foto's :)

SimoneDV

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-09 11:03

Liin schreef:
De laatste vind ik juist wel iets hebben, die heeft wel iets waardoor het langer de aandacht trekt. Alleen het lijkt net of ie wat schreef is? of komt dat door de bomen oid. dat dat zo lijkt?

Misschien ligt het eraan dat ik heel vaak ook door een bos fiets wat er dan ook ongeveer zo uit ziet, dus dat ik er teveel gewend aan ben geraakt :P

CoonArt

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-12-09 13:12

SimoneDV schreef:
Liin schreef:

Misschien ligt het eraan dat ik heel vaak ook door een bos fiets wat er dan ook ongeveer zo uit ziet, dus dat ik er teveel gewend aan ben geraakt :P

De foto is niet scheef, gezichtsbedrog!

Liin

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-09 18:49

toch wel dus, haha moest wel goed kijken hij heeft echt iets, leuk :j

Hvelreki

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-09 19:26

De eerste vind ik niet zo. Tweede bezorgt me spontaan een koud gevoel, en met de scherpte vind ik het heel goed meevallen. Laatste vind ik echte een om op een kerstkaart te gebruiken, het contrast tussen de donkerte linksonder (en vooraan) en het licht van de zon vind ik erg mooi. Ja, hij heeft wel wat! Ik ben er alleen nog niet over uit of ik die persoon nu liever weg zou zien of niet.. En die hond? Of wat het ook moge zijn (beetje onder de persoon), die vind ik wel niet passend.

Leen

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-09 19:29

Ik vind ze alledrie super, en je krijgt er ook echt een koud gevoel van :) De laatste vind ik echt heel mooi, ook leuk daar is dat je net een wegje tussen de bomen hebt tot helemaal achteraan, en er staat niets in de weg, dat geeft echt een heel mooi effect vind ik