Ik heb nog niet zo lang een Canon 450D en ik ben nog een absolute leek op het gebied van fotografie. Ik zou graag jullie mening willen weten mbt deze 2 foto's. Ik heb ze geupload via MijnAlbum, ik hoop dat ze goed zichtbaar zijn. Ze zijn niet bewerkt, gewoonweg omdat ik ze zo al mooi vind en geen idee heb hoe ik ze zou moeten bewerken.
Leuke foto's hoor. Misschien de volgende keer iets meer met composities spelen?
Anoeska27
Geplaatst door de TopicStarter: 04-12-09 19:31
Lies_Tijger schreef:
Leuke foto's hoor. Misschien de volgende keer iets meer met composities spelen?
Ik heb deze camera pas en ben echt een complete beginner. Begin nu een beetje de opties te kennen, maar er zitten vast veel meer mogelijkheden op dan ik nu gebruik.
Lisann__
Geplaatst: 04-12-09 19:35
Dat geloof ik goed Maar zo begint iedereen In ieder geval veel plezier met je nieuwe camera, en oefening baart kunst. Maar voor iemand die pas net begint zijn het goede foto's hoor Ben benieuwd naar nieuwe foto's van je, over een tijdje
Ik vind ze zelf erg mooi. Bij de eerste is je hond mooi het middelpunt. Bij de tweede is je hond iets te veel naar links, dit is niet erg storend bij deze foto, maar aan de bovenkant had er misschien nog wat opvulling morgen zijn, zodat de halsban er ook iets mooier op zou staan. Verde geen commentaar.