Hallo, sinds kort bezit ik een sony Alpha 300 en daar ben ik druk mee aan het uitproberen. Ik moet eerlijk zeggen dat ik veel moeite heb met instellen van diafragma etc. Daarom wil ik straks een goede cursus gaan volgen. Onderstaand een paar foto's die ik gemaakt heb. Graag tips etc zodat ik daar weer van kan leren.
Je foto's zijn opzich heel leuk, maar wat rommelig.
De eerste pony heeft een halster om wat scheef zit. Als je dit rechttrekt of afdoet geeft het een rustiger, prettiger beeld. De tweede foto heeft de achtergrond bijna dezelfde kleur als het paard, afgezien van de witte stoel en het gele tuinhuisje, waardoor die meer opvallen dan het paard. De derde foto vind ik super, maar er gebeurd zo weinig. Het zou spannender zijn als de kat naar iets in de verte zou kijken. of niet precies midden in de foto zou staan. En de vierde is ook weer rommelig, wel schattig overgens
Paan
Geplaatst door de TopicStarter: 22-11-09 18:42
Ik begrijp wat je bedoelt. Dat shetje stond gewoon rustig in z'n paddock en daar heb ik de foto gemaakt. Dus niet in de rijbak echt poseren. Dan is deze foto waarschijnlijk beter omdat de achtergrond rustiger is en een andere kleur heeft dan het paard.
En deze omdat de kat niet in het midden zit en ergens naar loert.