[FOTO] Sunset @ Antwerpen

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

elias

[FOTO] Sunset @ Antwerpen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-10-09 19:09

Haai, ik was afgelopen weekend naar antwerpen, en jammer genoeg was ik mijn spiegelreflex vergeten, maar we hadden nog een digitaal cameraatje mee, die heel scherpe fotos maakt voor een normale camera.
heb er wel spijt van dat ik mn spiegelreflex niet me had genomen, maja, niets meer aan te doen (heb een canon 100d)
De foto is niet scherp, want het was dus al aan het schemeren, dat kan de camera niet hebben, maar ik vond hem wel wat hebben :)

hier de foto:

Afbeelding

Ik heb meerdere fotos gemaakt, maar deze had net de goede afstand.
tips altijd welkom, graag zelfs! :)

Edit: Ik zie net dat de foto door het verkleinen is bijgesneden.
ben nu bezig het originele up te loaden.

Edit 2:
http://i33.tinypic.com/2i05f20.jpg
De originele foto.

steeffie

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-09 10:01

Ik vind het geen boeiende foto. De gebouwen zijn niet echt mooi of interesant. Ook vind ik de zon iets te "scherp", het is echt een felle ronde bol. De zachte kleuren in de lucht vind ik wel mooi!

Irene2

Re: [FOTO] Sunset @ Antwerpen

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-09 10:09

Ik snap het idd wel. ook het contrast tussen natuurschoon en de gebouwen is leuk. Ik vind de foto niet mooi. Dit omdat de zon niet los van de gebouwen komt, en omdat er vrijwel geen contrast in de lucht zit (het zou mooier zijn geweest als er ook een druk kleurig wolkenspel aanwezig was geweest, maar daar heb je natuurlijk geen controle over ;))

elias

Re: [FOTO] Sunset @ Antwerpen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-10-09 11:01

Steeffie: Inderdaad, ik vind het ook niet heel mooi dat de zon zo scherp is, maarja. ik vond de gebouwen erbij wel leuk. < Vooral bij de foto in link, die vind ik beter dan degene die er nu gewoon staat.

Irene2: Nee inderdaad, hij is eigenlijk ook niet zo FK waardig. maar de foto sprak mij best wel aan namelijk daarom had ik m erop gezet. Ik vind het inderdaad ook mooier als er meerdere kleuren bij de wolken zaten maar tja, die kan je niet zomaar bestellen he?

Bedankt voor het commentaar ;)