Het is dat je er bij zegt dat het om een spoor gaat, anders zou ik denken dat je het plantje bedoelde....
Wat scherpte diepte betreft is het een zeer geslaagde foto. De titel had beter gepast bij een foto die van uit het midden oid van het spoor genomen was ipv af de zijkant.
cissy
Geplaatst: 29-10-09 12:10
ik vind ook het wazige van de voorkant niet bij de titel van de foto passen, 'waarheen leidt het spoor' dan zou je het spoor in de verte moeten zien verdwijnen en je af vragen waar het naartoe leidt. In plaats daarvan wordt nu je aandacht getrokken naar het plantje, ik verwachtte in eerste instantie een spoor van een beestje naar het plantje en was het beestje aan het zoeken in het plantje.... de foto op zich is wel ok, maar ik zou dan een andere titel nemen
ik vind m in het kleur mooier.. want in het zwart wit lijkt het net alsof het om het plantje gaat.
Bugles
Geplaatst: 01-11-09 16:52
Vind het eerste gedeelte van het spoor (het wazige) net wat te groot. Maar als ik mijn pagina omhoog scroll zodat dat er afvalt is het een mooie foto. Ik ben het eens met de mensen voor me dat de foto meer om het plantje lijkt te gaan, maar alsnog mooie foto. De zwart/wit versie vind ik een stuk minder mooi dan die in kleur.