ik heb niet zo'n hele goede camera namelijk de Canon IXUS 80IS. maar ik ben wel aan het kijken voor een betere.
hier de foto's.
1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

11

12

13

14
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Goof schreef:De belichting kan bij de meeste foto's beter (overbelicht).
Goof schreef:de onderwerpen zijn niet altijd interessant of staan er niet helemaal netjes op. Op foto 6 staan er twee afgehakte paarden achter en op foto 11 staat het dier er niet helemaal op.
Je zou wat meer kunnen letten op de achtergronden, ze zijn wat rommelig en druk.

Jaimyliefje schreef:Met name 2, 4, 5 en 10 vind ik goed gedaan met jouw camera. De andere had ik zelf niet geplaatst, gewoon om de kwaliteit. Ik heb zelf een goede camera en als ik door omstandigheden niet zulke mooie foto´s kan maken, ik kan maar vanuit een perspectief fotograferen bijvoorbeeld waardoor de foto´s niet mooi uitkomen, dan plaats ik ze gewoon niet. Dat is selecteren.
Dus ik vind dat je goed op weg bent, maar voortaan als je een topic plaatst, probeer de allermooiste te selecteren waar voor jezelf geen foutjes te bekennen zijn. En dan kunnen wij juist over die foto´s misschien nog wel commentaar geven waardoor jij je weer kunt verbeteren omdat wij wel foutjes zien die jijzelf misschien niet had opgemerkt.