[FOTO] Like a Bird

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Rennie89

[FOTO] Like a Bird

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-10-09 11:31

Op hoop van zege, 2 foto's die ik heb gemaakt in blijdorp vorige week. Ik vind ze allebei iets hebben,
een sterk gevoel, dus vandaar ook dat ik ze plaats, al missen ze scherpte, zit er beweging in enzovoort...

-

1.
Afbeelding

-

2.
Afbeelding

-

Graag OPGEBOUWD commentaar, gezien het vorige topic van mij niet zo netjes bleef ;) (ondanks
dat ik toen ook vermelde dat het netjes moest blijven... )

Natalie1993

Re: [FOTO] Like a Bird

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-09 11:41

1e vind ik niets, lelijke vogel ( :+ ) en doffe kleuren. Compositie weet ik ook niet zo.
2e vind ik erg gaaf! Vogel links is leuk idee, maar mis toch een stukje vleugel. 'Spannend' dat de vleugels onscharp zijn, maar hierdoor mis is wel wat scherpte op het lichaam (alleen kop is scherp?).

Al met al nette foto's, maar kan verbeterd worden :)!

Rennie89

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-10-09 11:44

dankjewel voor je kritiek :P
Ik vond die vogels zo vet he :P deden me meteen denken aan dé veliciraptor, was vroeger altijd gek op jurrasic parc :P

EvelijnS

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-09 12:43

De tweede doet 't hem voor mij. :j Wat een dynamische foto, de actie is erin is heel goed vastgelegd. Ik had de kop het liefst helemaal scherp gezien, maar ik kan mij indenken dat dit natuurlijk een moeilijke opgave is.
De eerste foto vind ik wat minder, ik vind de compositie net iets te ruim denk ik, de snavel had er van mijn óf helemaal op gemogen, of minder opvallend zodat het oog meer de aandacht krijgt.
Goede pogingen!

Rennie89

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-10-09 12:45

Dankjewel voor het commentaar! Het was idd heel lastig die meeuwen op de foto te zetten! En dat was het laatste stukje eten dat we hadden :+ over de eerste, ik snap wat je bedoeld, wat ik trouwens er wel bij moet vermelden, vergeten namelijk, het is door gaas genomen :P

Marjo

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-09 13:21

1: Hmmm, mooie foto qua scherpte, en een interessante compositie, maar verder vind ik het jammer dat de foto zo grauw is. Ik zie graag meer kleuren erin terug. Ik vind de vogel ook niet mooi, maar dat is natuurlijk eigen mening. Probeer om hem nog iets verder te croppen, dat je de hals niet ziet. Het is leuk zo'n compositie, maar op deze manier lijkt het slordig!

2: Vind ik een mooie! Heel jammer dat je de vleugel er niet helemaal op hebt! Ook oogt hij iets bewogen/onscherp maar dat maakt niet uit, omdat je wel een supermooi moment hebt! En ook ondanks de wat drukke achtergrond, stoort het niet.

Goed bezig Renee! Succes nog, ik hoop dat je iets aan me hebt :P

Rennie89

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-10-09 13:33

Dankjewel Marjoow! Ik heb er iets aan hoor :P heb alleen geen orgineel bestand bij de hand, ik zal als ik thuis ben wel even kijken wat ik met foto 1 kan doen :P

Hipar

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-09 19:56

Ik heb niet zoveel commentaar eigenlijk. Ik vind diemeeuwen helemaal te gek!

pinkie87

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-09 21:56

ik denk als je bij de eerste foto de snavel er op had staan. en dat de veren wat meer detai hadden dat ie dan sterker was geweest.
foto 2 is echt heel mooi alleen jah dat vleugeltje is jammer.
maar jah makkelijk is hetniet