[FOTO] First Time Dana,

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Navanja

[FOTO] First Time Dana,

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-10-09 18:32

Foto's van mijn eerste shoot, ik fotografeer met een Sony Alpha 350. 18-70 mm.
ik ben benieuwd wat jullie er van vinden.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Sabin_e

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-09 20:00

De laatste twee foto's vind ik persoonlijk het mooist. De 3e foto omdat ik het een leuke houding vind, bij een mooie achtergrond die daar goed tot z'n recht komt (zo met die vloertegels erbij). En de 4e foto vind ik wel grappig. Het model heeft een mooie bos krullen ;) Wel jammer dat de krullen niet scherp zijn.

Navanja

Re: [FOTO] First Time Dana,

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-10-09 09:16

bedankt :D jaa die krullen,, vind ik best moeilijk. ga ik zeker meer op oefenen. (dit was de eerste keer dat ik zwaaiende haar foto's heb gemaakt haha)

marsyl

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-09 09:19

idd de laatste 2 zijn mooi ;). Maar op alle foto's vind ik die graffitimuur weer erg mooi. Leuk gedaan :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-09 11:47

Goede eerste poging hoor!
In het algemeen denk ik dat je (ook door het bestaande licht waarmee je nu gewerkt hebt?) wat problemen hebt met de belichting. Als je zulk licht hebt kan je misschien werken met een flitser of reflectiescherm. (maar oke, alles kost ook weer extra geld, dat is het nadeel :D ). Probeer ook goed te regiseren en te selecteren op hoe je model op de foto staat. Op foto 1 vind ik haar blik niet mooi, en op foto 2 wat nietszeggend. Foto 3 vind ik erg leuk qua pose. De laatste foto vind ik zeker het meest origineel en sfeervol, leuk dat je wat anders geprobeerd hebt dan de "gewone" dingen :j

Navanja

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-10-09 13:46

Bedankt :D enig idee waar ik zo'n reflectiescherm zou kunnen krijgen.. enne.. wat voor een dan voor dit soort foto's het beste zou zijn?