@ Faux, de prijs is per design
ik heb mijn prijs gebaseerd op wat ik o.a. allemaal op marktplaats zag. De prijzen daar zijn aanzienlijk duurder, zeker €15 per stuk en nog simpeler. Probleem is ook dat ik een tijd niet bewerkt hebt en nu pas weer een beetje op gang kom. Maar door het gebrek aan aanvraagjes, moet ik mezelf een beetje bezig houden met zelf evenementen verzinnen voor mijn flyers, niet erg motiverend. Over de ordinariteit, het kan veeeel erger en voor zover de flyers die ik bekeken heb, gebeurd dit ook wel heel vaak. Maar raad jij het aan om dan weer gratis te doen zoals ik eerst deed? Want ik maakte eerst gratis flyers, maar er zit best veel tijd en werk in, dat ik dacht dat een vergoeding wel meer motivatie zou zijn voor me.
@ 8Eveline, het zijn stockfoto's die ik heb gevonden op deviantart, ik mag ze dus bewerken. Ik werk pas een week met dit soort achtergrond, in het eerste geval ben ik er redelijk tevreden over, de tweede was een twijfelgeval voor me. En over het missen van informatie; het zijn zelf verzonnen feesten, het is best moeilijk om dj's en line-ups te verzinnen daarvoor, vandaar dat het lijkt alsof er informatie mist