[FOTO] Whitefoto

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Cisss

[FOTO] Whitefoto

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-10-09 14:51

Mijn zus en haar pony aan het werk. Jammer van de oortjes (hij was geconcentreerd bezig) en de mond
van mijn zus (ze zei net wat). :') Verder is de achtergrond ook niet 100 % wit, maar ja, dat is lucht. Ik had geen
zin om dit helemaal te bewerken aangezien het toch niet heel erg op valt en ik op dit moment niet zo'n best
bewerkingsprogramma heb. Kom maar op met commentaar/tips, maar houdt het netjes. :)

Afbeelding

Elbrich

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-09 15:31

Erg mooie foto zeg! :~ ik moet persé commentaar geven... dus... :\ Wel jammer dat de lucht niet helemaal wit is, maar dat geef je zelf ook al aan, voor de rest erg
mooi gedaan!! :j

Spruit

Re: [FOTO] Whitefoto

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-09 18:31

Leuk idee! Wel jammer van zn oortjes inderdaad, maar daar kan jij niks aan doen.

Cisss

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-10-09 13:17

Dank jullie wel voor de reacties. Inderdaad, het was meer een toevallertje dan dat ik er echt voor ben gaan zitten om deze foto te maken, vandaar de oortjes ook. Bedankt! :D

Ivonka

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-09 16:10

Cisss schreef:
Verder is de achtergrond ook niet 100 % wit, maar ja, dat is lucht. Ik had geen
zin om dit helemaal te bewerken aangezien het toch niet heel erg op valt.....

http://i424.photobucket.com/albums/pp32 ... oos-21.jpg

Het valt dus wel heel erg op. Jammer dat je een foto in [FOTOKUNST] plaatst waar helaas geen kunst aan is. Doe wel moeite om de achtergrond helemaal wit te maken en wat kleur of warmte toe te voegen.
De uitsnede van de foto is het enige wat een beetje interessant is.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-09 10:31

Ik vind helemaal niks jammer aan de oortjes, pony is gewoon gefocust op de ruiter, niks mis mee.

Wel ben ik het met Ivonka eens dat er aan deze foto weinig bijzonders is.

Cisss

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-10-09 12:00

Ivonka:Inderdaad, ik zou ook liever een kleur en wat witter toevoegen/maken, maar ik heb daar geen bewerkingsprogramma voor. Op dit moment eigenlijk geen, alleen Paint. Ik begrijp dat je de foto niet heel interessant vind, dat vind ik eigenlijk ook wel wat, maar ik had zelf nog nooit een whitefoto geschoten, vandaar dat ik hem wel wat interessanter vind. Wat bedoel je met geen kunst? Want ik zie hier zovele foto's als deze toch? Bedankt voor je reactie. :)

Nouks: Oké, bedankt voor je reactie.

Ivonka

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-09 16:32

Dat is het jammere eraan. Er zijn zo vele als deze. Snapshots, lucky treffers. Daar is geen kunst aan. Probeer bewuster te fotograferen. Kijk naar achtergronden, locatie, compositie, wel of geen tegenlicht etc. ;)
Dat je (op het moment) geen bewerkingsprogje hebt oké, maar er geen zin in hebben... tja waarom plaats je hem dan?

Cisss

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-10-09 18:33

Ivonka schreef:
Dat is het jammere eraan. Er zijn zo vele als deze. Snapshots, lucky treffers. Daar is geen kunst aan. Probeer bewuster te fotograferen. Kijk naar achtergronden, locatie, compositie, wel of geen tegenlicht etc. ;)
Dat je (op het moment) geen bewerkingsprogje hebt oké, maar er geen zin in hebben... tja waarom plaats je hem dan?

Oké, ik snap wat je bedoeld. Inderdaad, er worden niet veel van zulke foto's geplaatst. Naja, ik heb er geen zin bij gezet ook omdat ik geen bewerkingsprogramma heb, áls ik die wel had had ik het zeker even gedaan. En dan had ik zeker ook wel wat contrast er in gedaan, maar dat zit er helaas nu even niet in. Maar toch bedankt!