[FOTO] druppels

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Set_Elkol

[FOTO] druppels

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-09-09 15:55

Hoi allemaal,

ik heb de foto's die ik jullie wilde laten zien even op internet gezet omdat het uploaden om de een of andere reden maar niet wilde lukkenn.
http://www.flickr.com/photos/42446530@N03/

Ik ben benieuwd wat voor onderbouwend commentaar jullie mij kunnen geven op mijn foto's. Ik heb ze expres helemaal onbewerkt geplaatst omdat ik wil weten hoe ze zijn zoals ze gemaakt werden. Ik ben nog maar net begonnen met mijn Canon EOS 450d met de kitlens van 18-55mm. Daarvoor fotografeerde ik analoog met spiegelreflexcamera's.

Groetjes Katja

Afbeelding

Set_Elkol

Re: [FOTO] druppels

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-09-09 14:25

Wat ik nog ben vergeten te zeggen dat ik de fout heb gemaakt om het te fotograferen met ISO 1600 waardoor de achtergrond bij de grote versies en inzoomen erg korrelig wordt. Dat is erg jammer maar al doende leert men :)

Set_Elkol

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-09-09 18:06

Heeft nou niemand mij hier iets over te zeggen? :(:)

Pasamba

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-09 18:13

Rustig maar hoor, er reageerd vanzelf wel iemand.

Misschien is het handiger om je foto's gewoon in het topic te zetten ipv in een link met alle foto's. Mensen kijken en reageren sneller als het gewoon hier staat.

Jammer dat ze een beetje klein zijn allemaal, zo zijn ze lastiger te beoordelen. Je hebt mooi scherpgesteld op de drupjes, het lijnenspel daarachter vind ik ook leuk. :j Verder vrij simpele plaatjes maar niet slecht. :)

Fnanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-09 09:49

Zoals in de regels van FotoKunst na te lezen is, is het de bedoeling dat je werk direct zichtbaar is in je topic. Omdat dat hier niet het geval is plaats ik een slotje. Je kan een nieuw topic openen als je de foto's zichtbaar maakt.