[FOTO] Cavia's

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Falderal

[FOTO] Cavia's

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-09-09 16:18

Een tijdje geleden kreeg ik weer de foto-kriebels en dit was iets dat ik al een tijdje wilde proberen.
Was voor mij de allereerste keer binnen fotograferen, enige lichtbron was het raam van rechts.
Belichting is dus nog niet perfect en kon niet veel kiezen qua poses want had maar een klein stukje stof als achtergrond en weinig ruimte. Graag kritiek, wil veel leren want zou graag fotograaf willen worden!

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Faux

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-09 16:20

Hahahaha wat ontzettend schattig. :+:
Ik vind van de 3 foto's foto 1 het beste, alleen alsjeblieft, maak die nog een keer zonder die krulletjes erbij. Voor mij verpest dat echt het hele beeld doordat het te druk wordt. En misschien kan je dan het kopje waar de cavia inzit wat verder van de achtergrond af zetten, zodat die nog net wat softer wordt. :)

Verder vind ik foto 1 echt leuk! Netjes gedaan.

Neej

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-09 19:27

ooo wat ontzettend lief :+:

Ik vind het idee erg leuk, maar ben het wel met Faux eens wbt de krulletjes, maakt de foto in mijn ogen veel te druk..

Verder is het vaak lastig om binnen te fotograferen, maar ik vind dat je een 'good job' hebt gedaan!

(en je hebt me geïnspireerd :P Ik ga 't ook eens proberen met m'n caafjes :D)

8Eveline

Re: [FOTO] Cavia's

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-09 10:23

Oke de eerste is wel onzettend cute ja. Vind mooi hoe je de kleuren groen opelkaar hebt aangepast. De foto is inderdaad wat krap maar begrijp al idd dat niet anders kon. Om dan toch een kritiek puntje te noemen dat ik liever de afstand tussen de cavia en zijkand van de foto links en recht gelijk zou zijn. De eerste compositi (euhm dacht dat zo heten) met cavia echt recht naar vore vind ik ook het leukste.

Falderal

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-09-09 20:42

Okay, dank voor het commentaar :)

Vind ze zelf niet echt te druk, kan rustiger dat zeker wel.
Maar zonder de sliertjes of minder werd de foto erg saai en gewoon en ik wilde juist voor iets anders/geks gaan.

Maysie

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-09 21:29

Ik vind de sliertjes juist leuk staan. Al moet ik zeggen dat ze bij de de groene achtergrond rustiger ogen dan bij de blauwe achtergrond. :j

MarloesRixt

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-09 12:49

Wat een leuk idee, en de uitwerking is ook om trots op te zijn!
Vooral de 1e foto vind ik erg mooi, heb ik geen commentaar op. Bij de blauwe achtergronden zou ik de lintjes weg halen, daar vind ik het toch wel wat druk worden. Bij de 1e foto vind ik dit niet storend, misschien omdat de kleuren groen van het lint en de achtergrond vrijwel gelijk zijn.
Maar ik vind het een zeer geslaagd idee!

Floepie86

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-09 12:53

Heel leuk idee om de cavia's er zo op te zetten,
is weer is iets anders dan normaal.
ik zou idd ook de lintjes weglaten i.v.m de aandacht die het wegtrekt van de cavia 's :)
superleuk gedaan hoor!

Eline

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-09 13:47

Leuk en creatief gedaan! :) Eerste vind ik het moois omdat daar het 'groen op groen' erg mooi past. Wellicht kun je de volgende keer in plaats van lintjes er een bloem bijpakken, of de pot in het gras zetten? Ik snap waarom je onderin nog een accent toevoegt, maar ik vind zelf het 'glimmend/metaalachtige' niet zo bij de rest van de foto passen.

Ronnie25

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-09 17:47

ahh wat ontzettend leuk gedaan zeg!! MOoie fotos!

Falderal

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-09-09 18:07

Ik heb het met meerdere dingen geprobeerd, maar omdat het een regenachtige dag was kon ik niet naar buiten.
Heb het eerst met nepbloemen geprobeerd, wat niet mooi werd en later de enige bloem die ik kon gebruiken gepakt.
Resultaat daarvan:

http://img22.imageshack.us/img22/7339/img5524z.jpg

Is opzich ook wel leuk maar ik vind de kleuren minder goed bij elkaar passen.