Vandaag eens op pad gegaan met mijn camera naar een natuurgebied in Arnhem. Het was voor het eerst dat ik zo foto's ben gaan maken. Vond het wel lastig om het goeie moment te vinden.
1.
2.
3.
4.
5.
6.
7.
8.
9.
10.
12.
12.
Laatst bijgewerkt door Lontje op 23-08-09 22:25, in het totaal 1 keer bewerkt Reden:[TAG] in hoofdletters gezet.
dank jullie wel. De staarten zitten vol met van die kleefbloemen, ik weet niet hoe die heten. Echt heel sneu. Er lagen ook runderen die hadden hun kop helemaal vol ermee.
Alleen foto's 8,9 en 10 spreken me niet zo aan. Verder vind ik foto 4 erg mooi en natuurlijk foto 7 goed getimed. Foto 12 en 13 zijn vooral erg creatief, leuk gedaan!
oh mijn ponys hadden ook altijd die kleefplanten; verschrikkelijk!!! En supermoeilijk er uit te krijgen! Volgens mij is het een soort distelachtige plant. Volgens mij zie ik op foto 1 en 3 de staarten ook vol zitten.. niet fijn voor ze met die vliegen.
anouuk1994
Geplaatst: 24-08-09 16:57
hele mooie foto's 5,6 & 7 vind ik het leukst 5 vind ik erg lief eruit zien
Lontje
Woonplaats: pak de kaart van NL, hou hem voor je en kijk recht vooruit... daar woon ik!
Geplaatst: 24-08-09 22:24
Moderatoropmerking:
Denken jullie er aan dat fotokunst bedoelt is voor onderbouwde tips en commentaren. Alleen op die manier kunnen we iets van elkaar leren. Meer over reageren in topics vind je hier: Mireille @ [FK] Welkom op [FK] Fotokunst
Ik vind de foto's over het algemeen vrij kil tonen. Er zit weinig kleur in. Dat kan komen door de felle zon, alles word daardoor heel licht. Probeer de volgende keer iets onder te belichten, zodat de vachtkleur wat meer behouden blijft
Daarnaast zou ik iets selectiever zijn. Foto 12 voegt niks toe aan foto 11, idem bij foto 9 en 10.