[FOTO] Fryslân

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

RianneH

[FOTO] Fryslân

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-08-09 18:53

Tijdens mijn vakantie heb ik mijn camera weer wat beter leren kennen en hoop dat deze gemaakte foto's dat toch een beetje weergeven.
Friesland is natuurlijk prachtig en komt voor mij heel erg terug in de foto's. Ik heb in elk geval mijn best gedaan.

De mooisten heb ik uitgezocht en de twijfelgevallen staan in link. Graag hoop ik opbouwende kritiek en commentaar en ben benieuwd wat jullie ervan vinden.

1.
Afbeelding

2.
http://i206.photobucket.com/albums/bb31 ... 009166.jpg

3.
Afbeelding

4.
Afbeelding

5.
Afbeelding

6.
http://i206.photobucket.com/albums/bb31 ... 009011.jpg

7.
Afbeelding

8.
Afbeelding

9.
Afbeelding

10.
Afbeelding

11.
http://i206.photobucket.com/albums/bb31 ... 009151.jpg

12.
Afbeelding

13.
http://i206.photobucket.com/albums/bb31 ... 009223.jpg

Joltsje

Re: [FOTO] Fryslân

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-09 18:55

ziet er goed uit. die met de eendjes vind ik echt super schattig. die nr 12 zou ik zo als schilder willen erg mooi.

verder heb ik niet veel verstand van foto´s maar vind 5 en 3 wat donker.

Marloes

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-09 18:57

Je hebt nummer 6 in een link gezet, maar die vind ik zelf echt geweldig! Ik heb zelf geen verstand van fotografie ofzo :P

Nessa

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-09 22:25

Nou komt ie hoor :P

1. Vind het zelf storend dat de voorste klomp onscherp is. Verder vind ik het een mooie foto, wat ook duidelijk friesland uitbeeld :)
2. Staat in een link, maar fototechnisch beter dan 1. Alleen jammer van de uitsnede, had iets meer onderkant willen zien
3. Iets te donker, en dat zwarte ding stoort mij echt onwijs.
4. Vind dit geen mooie foto, doet me niks. Verder wel mooi scherp
5. Ook deze foto doet me niet veel, maar opzich een leuk standpunt. Jammer van de blaadjes
6. Dit vind ik echt een mooie foto! Straalt veel uit
7. Leuk idee, maar niet helemaal leuk uitgevoerd. Vind zelf de bloem te centraal staan (maar heb al gemerkt dat het typisch is wat ík mooi vind :P) Verder krijg ik het idee dat de bloem eraf gaat rollen
8. Leuk idee, maar doet mij niks. Misschien was het vanuit een andere hoek beter geweest
9. Vind ik een leuke foto! Alleen was hij denk ik mooier geweest als je op je hurken was gaan zitten
10. Te druk aan de linkerkant, en wederom te centraal (maar nogmaals, dat is eigen smaak)
11. Deze vind ik wel leuk, maar er mist íets. Kan niet zeggen wat, haha. En wat te donker
12. Hele leuke foto, jammer van die witte dingen erachter
13. Vind deze beter dan foto 8. Ben nog steeds van mening dat een andere hoek leuker was.

Zelf ben ik natuurlijk ook maar beginnend fotograaf, dus hopelijk heb je er wat aan :P
Maar kan ook zijn dat ik totale onzin uitkraam en dat het puur allemaal mijn smaak niet is.
Blijf gewoon oefenen, want je kan het wel! (kijkt naar foto's van Donja en Rikst :D )

RianneH

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-08-09 10:44

Hey Linda wat leuk :D

Dankje voor je tips en visie. Denk dat je bij veel wel een beetje mijn gevoel gepakt hebt hoor :P

1. Is natuurlijk een probeersel, ik hem met opzet scherp gesteld op die verdere klop :)
3. Haha, dat is de rolfok van onze boot. Die kon ik helaas niet even verplaatsen voor de foto en photoshoppen kan ik (nog) niet.
4. en 11. zijn mijn favoriet, hoevel 4 beter uit komt hier als bestand dan als foto.. beetje jammer :(
9. heb je helemaal gelijk, dat besefte ik ook toen ik hem zag op de computer.
En 13 en 8 heb ik ook vanuit een andere hoek :) Plaats ik vanavond.

@Sanne, hij is idd ook wel leuk en dankje :)

@Joltje, ook mijn favoriet en dankje :D