Maak een verhalende fotoserie van ongeveer 10 foto's met het thema Mijn Club in zwart-wit waarin je aan een ander een verhaallijn duidelijk maakt, uitsluitend door het tonen van opeenvolgende beelden. Dit beeldverhaal mag niet voorzien worden van tekst, behalve een titel! Jouw interpretatie van het onderwerp staat centraal.
Heb hier erg lang over nagedacht. Ik ben elke week wel bij een concert aanwezig, of als bezoeker of als fotograaf. Muziek is mijn eerste en laatste liefde.
Samengevat in één zin: Ik voel me altijd thuis bij elk concert, ook al ken je niemand, je bent nooit alleen, want je deelt een liefde voor de artiest op het podium en daarom heb je met iedereen wat gemeen.
Dat is mijn clubgevoel. Bovendien vind ik het absoluut fascinerend hoe een concert kan lopen. Men staat te wachten, als het begint wat wiebelde hoofdjes, en aan het eind staat iedereen te dansen en gaat men los in een pit.
Ik wou iets leukers dan gewoon printjes en die leuk neerleggen en daarom heb ik er een CD-boekje van gemaakt.
Het ziet er nu zo een beetje uit als een zooitje, maar als je het in een boekje ziet is het veel rustiger omdat je maar 1 of 2 beelden per
keer bekijkt.
De liggende foto is in het midden van het boekje languit geplaatst.
Hoewel het niet meteen op het eerste gezicht duidelijk is wat er achter zit vind ik dat niet erg. Mijn serie's hebben over het algemeen altijd uitleg nodig en dat vind ik fijn, ik haat het als iets meteen duidelijk is. Ik vind het belangrijker om een origineel idee neer te leggen dan dat ik me tot in detail aan de opdracht hou.
Foto's zijn klikbaar voor groter formaat.

Ik ben overigens nog niet 100% zeker over de titel dus als iemand suggesties heeft hoor ik het graag.

Dat heet je klassiekers kennen