2.
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
_Marianne schreef:Jammer dat foto 1 scheef is... aangezien zowel de wolken als de bomen scheef lopen.
Verder zijn het leuke plaatjes, alleen mis ik de 'x'factor. Maar dat is moeilijk met dit onderwerp
Ze bestaan uit verschillende vormen en die lopen ook wel eens schuin.
Escha schreef:En dat de x factor mist vind ik echt grote onzin. Ik maak vaker lucht foto's en ik kan toch echter wel een verschil zien tussen een saaie lucht en een lucht die toch heel wat in zich heeft.
Escha schreef:_Marianne schreef:Jammer dat foto 1 scheef is... aangezien zowel de wolken als de bomen scheef lopen.
Verder zijn het leuke plaatjes, alleen mis ik de 'x'factor. Maar dat is moeilijk met dit onderwerp
Lopen alle wolken recht? NeeZe bestaan uit verschillende vormen en die lopen ook wel eens schuin.
Foto 1 staat staat toch echter recht, het waaide die avond erg hard vandaar dat het lijkt alsof de foto niet recht is.
En dat de x factor mist vind ik echt grote onzin. Ik maak vaker lucht foto's en ik kan toch echter wel een verschil zien tussen een saaie lucht en een lucht die toch heel wat in zich heeft.
Dus het is voor bijna 99% te zeggen dat je foto scheef is, ja 

Ik geef puur mijn eigen mening, waar imo niks verkeerd mee is. Tjah misschien komt het een beetje bot over, maar zo is het alles behalve bedoelt. Ik zeg toch ook dat ik het vind.. en niet dat het ook zo is. En verder heb nooit gezegd dat _Marianne's mening niks waard is. Dus nee Ann, het is niet naar mijn bol gestegen. Verder vind ik jouw commentaar ook een beetje slapjes
Zeg dan ook nog even waarom de plaatjes niet trekken.
Heel gaaf! Mooi kleurcontrast. De wolken lijken haast los te komen van de hemel.

Escha schreef:@ Karin_88
Bij de tweede foto geef ik je gelijk, bij de eerste niet. Daar staat ie net iets boven het middelpunt. Bij de tweede foto kon ik vrij weinig doen, omdat de wolken zo centraal hingen. Maar bedankt voor je commentaar
Was ook meer voor die laatste bedoeld.. Vind de eerste meer dan goed gelukt
Escha schreef:En dat de x factor mist vind ik echt grote onzin. Ik maak vaker lucht foto's en ik kan toch echter wel een verschil zien tussen een saaie lucht en een lucht die toch heel wat in zich heeft.
( Wat jij mooi vindt hoeft een ander niet mooi te vinden.)roxiie schreef:Escha schreef:En dat de x factor mist vind ik echt grote onzin. Ik maak vaker lucht foto's en ik kan toch echter wel een verschil zien tussen een saaie lucht en een lucht die toch heel wat in zich heeft.
Kijk dat is jou mening, dan hoef je de mening van andere niet af te katten( Wat jij mooi vindt hoeft een ander niet mooi te vinden.)
Ik vind de 2e foto super! Mooie kleurstelling, maar die eerste foto vind ik ook maar een saai plaatje.. Die spreekt mij gewoonweg niet aan. Dit komt mede door de kleuren en de wolken die in mijn ogen iets "flets" hebben.
Lees verder dan je neus lang is, want ik had al gezegd dat ik dat niet kattig bedoelde