Ik had laatst weer geoefent met foto's maken. En dit is eruit gekomen.
Foto's gemaakt met Canon 500D
1.
2.
3.
4.
5.
Juut
Geplaatst: 12-07-09 17:26
Ik vind de eerste foto grappig. Tweede en derde spreken me niet zo aan. Bij de vierde vind ik de bloem op de achtergrond jammer, maar verder een hele mooie foto.
allereerst wil ik even zeggen dat ik t erg orriginele foto's vind!
Foto 1; Leuk, alleen uit een wat aparte hoek genomen. Dit is denk ik kwestie van smaak of je het leuk vind of niet, maar ik vind het niet zo. Het lijkt nu net of het treintje scheef staat (ofzo). Verder vind ik het wel een super grappige foto om naar te kijken!
Foto 2 trekt me niet. Ik vind hem te rommelig, en de pop vind ik niet echt bij de duplo passen.
Foto 3 had ik wat meer ingezoomd op het treintje. Zoals hij nu is vind ik de achtergrond er totaal niet bij passen. Duplo als onderwerp is zo heerlijk kinds, en dan de kaarsen en vaas (??) op de schaal zo volwassen. En het duplo steentje links vind ik ook erg storend.
Foto 4: Het idee is erg leuk, alleen de uitwerking iets minder. Ik vind het jammer dat het midden van de voorste bloem niet scherp is. Dat had veel pakkender geweest. nu is -naar mijn mening- een te klein deel van de foto scherp. Daarnaast vind ik de bloem erachter gigantisch storend. De kleuren vind ik dan weer wel erg mooi.
Foto 5: Dit vind ik wel een leuke foto, alleen niet zo heel boeiend. Ik denk dat als je hem wat meer schaduw geeft, of gewoon donkerder maakt hij veel mysterieuzer over, en daardoor word de aandacht sneller naar de foto toe getrokken (denk ik) Daarnaast is de horizon wat scheef, maar dit is met photoshop nog wel te verhelpen.
Ik vind er niet echt wat aan, behalve de laatste, die is echt tof!
anoeska1990
Geplaatst: 13-07-09 13:44
Ik vind de eerste foto wel leuk gelukt, maar de 2e en 3e foto spreken mij niet aan. Het idee van de bloem is goed, maar mij stoort het dat er zo weinig van de bloem te zien is. Maar dat is een kwestie van smaak . De vijfde foto vind ik niet zo boeiend.