Bij foto 3 zeker jammer van de scheve horizon, juist een leuke foto verder. Bij foto 4 vind ik het jammer dat 'ie niet iets ruimer is genomen, van meer afstand zegmaar Bij foto 8 stoort het me dat de voorgrond zo wazig is ..
Voorderest hele mooie/leuke foto's! Bij foto 2 vind ik dat Nectar er wel heel leuk op staat!
Captain_
Geplaatst door de TopicStarter: 04-07-09 22:14
Dankje voor je reactie! Foto 4 was eigelijk van verderaf genomen, maar ik heb hem wat bijgesneden, omdat ik bij het orrigineel de omgeving te veel vond afleiden.
Bij foto 8 zat ik inderdaad te twijfelen of ik hem wel moest plaatsen, maar ik was wel benieuwd naar de mening van bokt!
Dankje!! Foto 5 vond ik erg moeilijk, omdat de paddock erg stoffig was.
Anne.
Geplaatst: 07-07-09 09:10
Foto 8 vindt ik juist erg goed. Je hebt precies het goede beeld te pakken. "Het kerkje staat achter de berg" maar ook "de berg staat voor het kerkje".. Je legt zo in ieder geval meer de accenten op het kerkje, en niet op de berg, terwijl die er wel is. Ik hoop dat je het nog begrijpt..
ik vind je kader, je rand zeg maar niet zo mooi. het is wat simpel waardoor je fotos ook wat minder ogen ik denk dat als je een strakke mooie rand neemt en dat dan vooral de paardenfoto4 , en van de anderen de laaste 3 veel moooier uitkomen