ik vind het mooie foto's! ik vind het alleen jammer dat op foto 1 haar kin onder het kader zit. dat stoort een beetje! maar verder vind ik het hele mooie plaatjes
Anoniem
Geplaatst: 01-07-09 20:08
Ik vind ze allebei niet fijn uitgesneden.. Had wel meer van het gezicht willen zien of een andere crop! Dus misschien een tip voor de volgende keer?
Irisjuuuhh
Geplaatst door de TopicStarter: 02-07-09 05:02
oke dankjullie! Ik hou er rekening mee de volgende keer!
Lieve foto's, vooral 2 vind ik heel mooi Ik had ze alleen liever een beetje fleuriger, zonniger gezien. Misschien een beetje oplichten met FS? En de eerste vind ik wat krap gekaderd..
Oke, De kader de volgende foto's vertaan anders! Maar bedankt. Ja, volgende week donderdag is er een feest van mijn andere oma, (80jr) en dan kan ik weer wat mooie kliekjes proberen te maken. xx
Lennek
Geplaatst: 02-07-09 22:02
Leuk dat je zo foto's van je Oma hebt gemaakt, dat zie je niet vaak! Maar ik had ze niet zo heel close up genomen denk ik. Op de eerste foto kun je goed zien dat de foto met flits gemaakt is. De 2e is ook leuk maar het rechter stuk stoort me een beetje dat misschien wat overbelicht is.
Maar verder heel leuk geprobeert en zeker niet verkeerd!
Irisjuuuhh
Geplaatst door de TopicStarter: 03-07-09 15:57
Ja, Bij foto 1 was het mij eigenlijk nog niet opgevallen .. Foto 2 viel mij ook al op, dat overbelichte stukje ja! Maarja, volgende keer beter!
_Charlotte_
Geplaatst: 03-07-09 16:07
ook ik vind ze te krap uitgesneden probeer het helelichaam er op te zetten@ enbij foto2 zit jein de tuin?
dan zouik hem zoiezo ruimer uitsnijden omdat je er dan vaak een mooie achtergrond bij op krijgt