[FOTO] Ger&Ber

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Cisss

[FOTO] Ger&Ber

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-06-09 14:52

Nog geen week geleden was het vriendinnetje, Berber, van mijn zusje Gerbrich bij ons te spelen. :) Even een leuk plaatje van hun geschoten. Verder niet echt gelet op de kwaliteit, de foto heb ik vrij "fel" ingesteld zodat de kleuren er wat meer uitspringen. Ook compostitie heb ik niet opgelet, maar heb hem niet meer uitgesneden omdat ik hem zo wel leuk vond. :P Er is niets aan bewerkt. :j

Dit is mijn eerste keer dat ik een topic op FK plaats, dus wat tips kan geen kwaad!

Afbeelding

Lennek

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-09 16:40

Leuke foto!
Maar ik denk dat als je de gizichten van de meisjes op tweederde op de foto zou zetten en eenderde stuk lucht dat het wat mooier zou uitkomen als je snap wat ik bedoel. :)

De kleuren komen er idd leuk uit, en ik vind de marnier hoe ze zitten ook erg leuk.

_Charlotte_

Re: [FOTO] Ger&Ber

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-09 10:38

ik ben het ook eens met lenneke..
1/3de lucht en tweed derde meisje..
tenzij de lucht heel moooi is maar ik vind de lucht nu niet erg moooi..
en is het een betje een saai plaatje.

Elbrich

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-09 13:34

Ciska, wat een MOOIE foto! :oo
Super scherp en héle mooie kleuren! :~

(Omdat dat op dit forum is toegestaan, zal ik ook commentaar moeten geven.. :o )

Ik sluit me ook aan bij _Charlotte_ & Lennek.
Iets minder lucht had mooier geweest, maar dat kun je er natuurlijk altijd nog af knippen. :P
Voor de rest is hij super duidelijk en scherp, ontzettend mooi! :j

Cisss

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-07-09 20:18

Lennek: Bedankt voor je compliment! Ik snap wat je bedoelt hoor. :j Ik gebruik wel vaak die regel van één/twee-derde. Ik ben het met je eens dat het dan inderdaad wel wat een interessanter plaatje wordt, maar aan de andere kant vond ik dat wat saai, omdat je die compo veel vaker ziet. Maar iig bedankt!!

_Charlotte_: Bedankt voor je reactie. Oké, dat snap ik. :P Maar aan de andere kant vind ik hem misschien iets saaier als je minder lucht hebt omdat dat zo standaard is, maar dat blijkt toch leuker gevonden te worden.

Elbrich: Dank je!!! :+: Haha, inderdaad. Simsalabim met Paint en het is klaar! Bedankt voor je reactie!

Cisss

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-07-09 14:56

Nog iemand kritiek waar ik wat van kan leren? Zou namelijk erg handig zijn! :D

_PassoaJus

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-09 10:53

Bekenden!!

Ik vindt het jammer dat ze beide wat naar beneden kijken, zo zie je o.a. de ogen bijna niet. Ik had liever wat meer van de gezichtjes gezien! Misschien kun je hier iets mee? En verder ga ik met de bovenstaanden mee. :j

Overigens vindt ik wel dat de foto iets zegt, ik krijg er wel een fijn sfeerplaatje bij! :)

Cisss

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-07-09 11:02

_PassoaJus schreef:
Bekenden!!

Ik vindt het jammer dat ze beide wat naar beneden kijken, zo zie je o.a. de ogen bijna niet. Ik had liever wat meer van de gezichtjes gezien! Misschien kun je hier iets mee? En verder ga ik met de bovenstaanden mee. :j

Overigens vindt ik wel dat de foto iets zegt, ik krijg er wel een fijn sfeerplaatje bij! :)

Joke!! :D Ben ik inderdaad met je eens. Had ik nog niet opgelet, kwam denk ik door de zon. Bedankt!! :)