Hihi ik vind het wel een grappig vergelijking een zwaanperiscoop, maar je hebt wel gelijk, zijn ook meer als grappige foto's bedoeld.
Adil
Geplaatst: 26-06-09 17:28
Zeer mooi gemaakt!
PonyPower_x
Geplaatst: 26-06-09 20:26
Hmm.. De foto's met alleen hals+kop zijn niet erg mooi, eens met sans6. En de randen storen erg, veeelse te opvallend Als ik naar de foto's kijk is het eerste waar mijn oog op valt automatisch die rand.. Probeer eens een dun zwart randje van ongeveer 2 à 3 pixels
Ciinderella
Geplaatst: 26-06-09 20:29
De eerste foto, erg apart, heel mooi gemaakt !
3e vind ik ook mooi, maar standaard. De rest vind ik te weinig nek of teveel ruimte omheen. Laatste compositie vind ik minder leuk.
Thanx voor de op en aan merkingen, als ik ze zo terug kijk klopt het idd wat jullie zeggen
Ben dan ook druk aan het oefenen!!
Vinden jullie ze overbelicht, dat hoor ik elders namelijk zeggen Door het uploaden "schitteren" ze wel wat meer, da's wel jammer....
Lontje
Woonplaats: pak de kaart van NL, hou hem voor je en kijk recht vooruit... daar woon ik!
Geplaatst: 26-06-09 21:41
Zoals je in de regels van Fotokunst kunt nalezen mag je maar 1x per week een topic openen. Vandaar hier een slotje. Eerder vandaag geopende topic: [FK] [FOTO] Paar bloementjes