[FOTO] Jack russel bas

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

evelienlucky

[FOTO] Jack russel bas

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-06-09 14:05

Heey allemaal.

Hier mijn foto's van onze Jack Russel terrier Bas.
De foto's zijn gemaakt met een digitale camera. Ik ben hard op weg voor een spiegelreflex camera met sparen maar dat moet nog even wachten.
Hierbij de foto's.

Commentaar is welkom.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Nou dat waren ze. :D

Veel kijk plezier, en ik hoop veel positieve reacties.

Dank je...

Zwitsal

Re: [FOTO] Jack russel bas

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-09 16:29

ik vind de foto's niet zo heel lekker kijken..
de laatste 2 zijn wel al fijner.
Let erop dat je je horizon recht houdt, volgens mij is die op alle foto's scheef.
De eerste 2 foto's zijn ook niet vanuit een fijne positie gemaakt, de hond lijkt echt enorm dik nu.

misschien een leuk idee voor de volgende keer: maak foto's terwijl je hond met een speeltje bezig is.. dan krijg je vaak wat spontanere leukere foto's en t is goed om mee te oefenen!

PonyPower_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-09 17:28

ik heb wel enkele opmerkingen:

1,2,3 Je horizon is niet recht, en hij is tegen het licht genomen, of er was gewoon heel veel zon. In dat geval je zonnekap opzetten ;)
4. De gebouwen op de achtergrond storen.
5. Heel mooi; geen opmerkingen ;)

Captain_

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-09 21:22

inderdaad die horizon, zoals al verteld is. Op geen 1 foto (volgens mij) is die recht. Dat vind ik wel zonde.
Ook vind ik bij foto 1, 2, 3& 4 de kleuren wat dof. Is wel persoonlijke smaak. Zelf had ik het leuker gevonden als de kleuren ietsje feller zouden zijn. Maar het kan ook goed zijn dat jij ze zo juist leuker vindt. :)

SimoneDV

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-09 21:27

De eerste 3 vind ik een beetje ehm ja weet niet of flets het goede woord is? De laatste 2, en dan vooral de laatsten zijn al beter. Misschien voor de volgende keer wat meer actiefoto's of verschillende poses leuk?

Zwitsal

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-09 21:46

ik denk ook dat het voor deze hond misschien voordeliger is als je hem laat staan of misschien zitten, en dan niet recht van voor fotograferen.
De hond lijkt nu (naar mijn mening) erg dik/massief. (ik heb geen idee of hij/zij dat ook is maar het lijkt zo)
Door te varieren in poses/houdingen kom je er vanzelf achter welke pose flatterend is voor jouw hond en welke niet.

evelienlucky

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-06-09 17:19

Het is idd een dikke jack russel. Ook nooit dun geweest!, is 100% jack maar is in bouw etc helemaal fout:P.

En idd de foto's 1 tot 3 zijn verkeerd belicht, maar vond het niet slecht uitgekomen (kan uiteraard beter).
En het klopt ja, ik heb problemen met het recht houden van mijn camera, ik hou hem snel een beetje scheef. Moet ik zeker nog heel erg op oefenen.

Vandaag alweer foto's gemaakt maar dan van onze pony, ging en stuk beter. Was met een vriendin haar camera (nikon D90 met 18-200 tamron lens) SUPER ding.

Dank jullie wel voor de reacties evenzogoed