[FOTO]Hier Waak Ik

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Jeddah

[FOTO]Hier Waak Ik

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-06-09 17:09

Vanmorgen gemaakt met mijn Canon 1000D

Afbeelding

s6801881

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-09 17:11

oeh, nice. achtergrond is mooi vaag.

Ik zou aan de onderkant nog een stukkie croppen denk ik, vind die zwarte blokken niets toevoegen en eerder storend (opbouwend bedoeld!)

En dat metalen voorwerp op de achtergrond misschien wegshoppen? :p

Zijn gewoon maar tips ;)

Jeddah

Re: [FOTO]Hier Waak Ik

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-06-09 17:13

Thanks! Ik heb er niks aan gecropt, heb er wel aan gedacht, maar dan stond ie gelijk weer zo "laag" zeg maar. En het feit dat ie hoog staat vond ik toch wel meer passen bij zijn houding.

Jeddah

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-06-09 17:13

Hihi! Schrikdraad! Was me niet opgevallen! :oo Dank je!

s6801881

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-09 17:14

Jeddah schreef:
Thanks! Ik heb er niks aan gecropt, heb er wel aan gedacht, maar dan stond ie gelijk weer zo "laag" zeg maar. En het feit dat ie hoog staat vond ik toch wel meer passen bij zijn houding.

hmmm, daar zit wel wat in

andreaaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-09 18:03

Mooie foto! Ik zou alleen de zwarte rand er omheen weglaten. Verstoort het plaatje vind ik ;).
Standpunt is netjes, zou alleen boven iets meer ruimte overlaten, en zeker niks aan de onderkant croppen :) .

Jeddah

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-06-09 18:54

Dank je Andreaaaa! Ik ben het met je eens, ik heb de witte rand "binnen' gedan en hat hem "buiten" moeten doen, maar, was weer te ongeduldig en wilde het niet overnieuw doen :o

_BLOEMPOTJE

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-09 19:01

Mooie foto zeg!
Bij ons staan de kippen constant te draaien met hun hoofd, dus vind dat je deze er erg netjes op hebt gezet :D

SusanW

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-09 09:24

Stoere foto Jeddah!
Als ik dan ook wat kritiek moet (mag ;) ) geven, zou ik ook zeggen, iets meer ruimte boven de kip. De onderkant er juist oplaten, want zo zie je inderdaad dat hij hoog staat.
Over het kader, ik vind het juist wel mooi, wit eerst, dan zwart, alleen maak ik liever de binnenste rand kleiner (dunner) dan de buitenste, maar dat is natuurlijk ook geheel persoonlijk ;)
Het enige 'storende' op de foto vindt ik dat schrikdraad op de achtergrond, vooral het linkse gedeelte. Verder is hij juist mooi wazig. Dat leidt dan net de aandacht af.
Maar wat gaaf dat je nu zo lekker bezig bent met je nieuwe camera hè? Heerlijk! :j

Jeddah

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-06-09 09:57

Dank je Susan! Ja, eens betreft boven de kip meer ruimte, ik had de rand buiten in plaats van binnen moeten doen :j
En het schrikdraad, het is hier zo "normaal" dat het me gewoon niet opgevallen was! :oo Erg he? ;) Volgende keer probeer ik daar ook op te letten!

SusanW

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-09 10:03

Is niet erg hoor Jeddah! Ik denk dat wel dat allemaal wel hebben ;) Maar misschien lukt het om het weg te werken in photoshop bijv? Dan kun je daar ook weer leuk mee oefenen :D Storende factoren (bij het nemen van de foto) uitsluiten, is wel heel moeilijk. Soms lukt dat gewoon niet. Lang leve de bewerkingsprogramma's dan toch? :+

Winddancer

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-09 21:37

Wauw wat mooi!

Het enigste dat in mij op kwam was: zo'n mooie foto's wil ik ook maken, dus aan mij heb je verder ook niks :o