[FOTO] Zomers plaatje

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Fleur_de_Lis

[FOTO] Zomers plaatje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-05-09 15:58

Hoi,
Ik fotografeer met een Canon EOS 350D, en ik ben steeds meer aan het uitproberen..

Hier een paar foto's van vandaag en gisteren, graag tips (maar houd het vriendelijk svp :o )

Afbeelding
Trots. Misschien jammer van het blad rechtsonder, maar ik vind het wel wat hebben.

Afbeelding
Overbelicht, bloem staat er nét niet helemaal op en het scherptepunt had iets verder naar achteren gemogen.

Afbeelding
Te veel scherpte op het blad en te weinig op de bloem + bij.

Afbeelding
Jammer dat Ty half in de schaduw ligt, onderbelicht.
Foto's zijn gemaakt met 75-300mm zoomlens.

pinkie87

Re: [FOTO] Zomers plaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-09 20:36

F1. is mooie helder de bloem had hem zelf iets meer ruimte gegeven aan de rechterkant
F2 mis je een stukje bloem en vind de kleuren niet overkomen net als de eerste foto van wegen de zon die er op staat
F3 jamer dat de bloem overbelicht is en dat de bij van de verkeerder kant er opstaat.. en jah weet hoe veel geluk, geduld, en tijd het kost.
F4 leuke foto. alleen ik mis zijn poten. daar moet je altijd opletten dat er niets af valt. denk zo je kunt beter de foto moeten uitsnijden dan dat je te kort komt. dus je kan beter de foto ruimer nemen :D

maar over het algemeen zijn ze erg leuk :D

Fleur_de_Lis

Re: [FOTO] Zomers plaatje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-05-09 08:43

Bedankt :D
Die 3e foto was tijdens het wandelen met de hond, dus had niet zo veel tijd, haha. M'n pa had de hond vast en hij liep door := . bedankt voor je reactie!!