[FOTO]lekker cliché!

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

lieniminnie

[FOTO]lekker cliché!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-05-09 00:09

Ja, de titel zegt het..

2 lekkere cliché fotos!

Foto 1, een paarden oog. Ik doe al een tijd mijn best om een goede foto van een paarden oog te maken, deze vond ik toch wel zodanig goed gelukt dat ik m hier plaats.
Ik heb hem enigzins bewerkt met photoshop.

Afbeelding

Foto2, een mooie lucht! hihi
ben benieuwd wat jullie hiervan vinden, ik heb m gemaakt met n gewone digitale camera.

Afbeelding

Commentaar is welkom, mits opbouwend! :)

groetjes!

Polivy

Re: [FOTO]lekker cliché!

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-09 00:31

Ik vind vooral de tweede erg mooi. De lucht is erg mooi. Persoonlijk houd ik in zulke foto's van een minder grote strook zwart/donker, maar vind het hier nog niet zo heel storend, omdat de lucht overheerst. Erg mooi. Ik moet ook weer eens luchten fotograferen. Hou van dit soort platen.

EvelijnS

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-09 07:11

Heel jammer van het vliegje op de eerste foto. Hij stoort mij, ook omdat het vliegje scherper lijkt te zijn dan het oog. Daarbij vind ik het contrast in deze foto wat te hoog wat betreft het voorhoofd en het oog. Het felle licht op het voorhoofd leidt mij heel erg af van wat eigenlijk de aandacht zou moeten krijgen, namelijk het oog.
De scherpstelling lijkt niet helemaal 100 procent, ik heb het idee dat de scherpte rechts van het oog ligt.
De kleuren vind ik daarentegen wel mooi in deze foto. :)

De tweede foto straalt! Hoewel ik denk dat het misschien mooier was geweest als de lucht de meer ruimte had gekregen, vind ik hem warm en de zonnestralen maken hem af.
Goed gedaan. :)

lieniminnie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-05-09 12:45

bedankt voor het commentaar! :D

Vliegje wou ik er juist bij! Ik vind m persoonlijk niet storen maar misschien is dat omdat het dus de bedoeling was.
Witte is inderdaad wat afleidend, ik kan is proberen het contrast wat te bewerken.
Vind het inderdaad ook jammer dat het zwarte deel zo groot is