[FOTO] Kirsten.

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Julia

[FOTO] Kirsten.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-04-09 16:37

Hele tijd terug heeft Kirsten al eens op FK (toen nog UK) gestaan. Vandaag gezellig langs geweest met camera, onder andere deze plaatjes geschoten. :)

Afbeelding

Afbeelding

Appelflapje

Re: [FOTO] Kirsten.

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-09 17:10

Wat een fijne lente-foto's zeg! :+: Die kleurtjes, heerlijk gewoon! Ze staat er ook heel spontaan op, maakt de foto's nog vrolijker. Puntje van kritiek zou het roze deel kunnen zijn op de eerste foto, is toch net weer anders dan het geel/groene wat overheerst hier. Maar niet dat het heel erg stoort ofzo. := :)

Prachtig gewoon! :+:

EvelijnS

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-09 17:19

Lekkere platen Juul! :j
Ik twijfel over foto 1, ik denk dat ik liever meer om haar gezicht heen had gezien. De vervaagde natuur leidt mij wat te veel af van het model.
Foto 2 vind ik erg lekker, heerlijk kleuren en mooie compositie.
Geldt overigens voor allebei hoor. :)

Hinata

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-09 18:39

Wauw wat een heerlijk platen Juul. Allebei heerlijke lichte en lente-achtige kleuren. Meisje ook erg leuk!
Stoor me alleen bij de 2e foto een beetje aan de onscherpe gele bloemen op de voorgrond, ze zijn mij nèt iets te overheersend!

andreaaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-09 18:45

Wauw wat een prachtige foto's!
Misschien inderdaad bij de eerste foto meer haar hoofd, maar ik vind het echt super mooie foto's om naar te kijken :D

Julia

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-05-09 11:32

Bedankt voor de reacties, leuk!
Snap dat die gele bloemen wat overheersend gevonden worden, zou daar op zich nog een stukje vanaf kunnen halen. :)

IkbenMarije

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-09 19:44

Vind die gele bloemen juist prachtig :+: Erg gave platen, mooie kleuren en lekker fris. Waar ik me dan weer aan stoor is het te ''geposeerde'' Bij 2 was het denk ik mooier geweest als ze niet in de lens had gekeken.

Aims

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-09 22:24

Ik vind het prachtige foto's, eens wat anders dan dat je hier veel tegen komt! (maar dat heb je vaak bij jou foto's) +:)+
De foto's geven een heerlijke lente gevoel, de kleuren zijn erg mooi en lekker fris!

Foto 1 is hier favoriet, de vervaagde bloemen/planten lijden mij niet af, omdat haar gezicht en vooral haar ogen mooi scherp zijn trekken die juist mijn aandacht!
Door het vervaagde roze ( wat ook een beetje terug komt in haar gezicht ) en de kleine witte bloemetjes, vind ik de foto een 'lieve' uitstraling hebben. Een top plaat! :j
Foto 2 vind ik iets te geposeerd en de kleuren nét iets te geel, maar ook bij deze foto krijg je een heerlijk lente gevoel.

Julia

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-05-09 22:31

Wat een leuk compliment, bedankt Aims. :o
Kan me voorstellen dat de tweede wat geposeerd overkomt, maar dat is 'ie eigenlijk helemaal niet. Kirsten lacht heel anders als ze echt poseert, dus ik maakte telkens hele achterlijke opmerkingen om haar spontaner te laten lachen. Of Kirsten deed zelf weer gek. :+ In ieder geval genoeg gelachen. :))
Dit was één foto voor de foto die in de beginpost staat.
Afbeelding

Muurp

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-09 09:16

Wat een prachtige foto's zeg! Mooie kleuren en lekker spontaan! :+:

Maar ligt het aan mij, of heeft ze wel een érg rood/paars gezicht op de eerste foto?

Julia

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-05-09 22:14

Bedankt voor je leuke reactie, Muur. :) Hier is haar hoofd op de eerste niet rood/paars. Is je scherm gekalibreerd?