- Foto gemaakt: 23.04.09
Commentaar is welkom.
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Twijfel heel klein beetje of ie echt 100% recht is, maar is echt minimaal dan. Enige wat me een heel klein beetje opvalt is het kleine beetje lucht aan de linkerkant van de weerspiegeling. Dit stukje is dan veel lichter dan de rest van de foto en trekt daarom een beetje de aandacht.
Waar is deze foto gemaakt?
Appelflapje schreef:Wauw, deze foto vind ik echt prachtig! Wat een scherpte en kleuren zeg.Twijfel heel klein beetje of ie echt 100% recht is, maar is echt minimaal dan. Enige wat me een heel klein beetje opvalt is het kleine beetje lucht aan de linkerkant van de weerspiegeling. Dit stukje is dan veel lichter dan de rest van de foto en trekt daarom een beetje de aandacht.
volgens mij ook niet helemaal 100%
oeps
nu je het zegt stoort hij idd 
LisaLuna schreef:Ik vind hem echt mooi. Hij doet me aan harry potter denken en aan een trein. Geen idee waarom , maar ik vind hem gewoon 'echt mooi. Heb ook echt geen tips omdat ik het gewoon zelf echt niet beter kan.
dankjee 
Julia_14 schreef:Wauw ik vind het een schitterend plaatje! Krijg er in ieder geval heerlijke gevoelens bij, zo'n prachtig sprookjes bos aan het waterWaar is deze foto gemaakt?
Overigens zou ik wel de foto aan de onderkant nog ietsje meer uitsnijden, zodat dat witte vlekje in de weerspiegeling van het water weg is (beetje linksonder). Klinkt heel zeikerig, maar dat haalt bij mij steeds de aandacht weg van het mooie deel van de foto. Verder echt een geweldige plaat

Kasmir schreef:Vind het echt een heel fijn plaatje om naar te kijken, heerlijke kleuren ook.
Het enige waar ik me aan irriteer zit niet eens in de foto zelf maar dat die helemaal naar rechts is geschoven waardoor ik naar rechts moet scrollen en ik het idee krijg dat er een stukje mist. Volgens mij als die gewoon links aan de kantlijn zit heb ik dat gevoel niet meer.
ik zal er volgende keer rekening mee houden 
Denk dat er heel veel mensen zijn die hun plaatje even recht moeten trekken.