[FOTO] Vlak voor de aanval.

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Novalues

[FOTO] Vlak voor de aanval.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-04-09 09:11

Hallo!

Doordat ik mijn enkel gebroken had, heb ik mijn camera 3 of 4 maanden niet meer aangeraakt, maar vanochtend heb ik hem weer eens vast gepakt en was ik als eerst wat foto's van de ontbijttafel aan het maken, toen ik buiten zag dat onze kat bijna aan het vechten was met een andere kat (voor de zoveelste keer). Dus ik ben toen snel naar buiten gerent en heb wat foto's gemaakt.
'T was weer even wennen en ook geen enkele foto was echt scherp, op deze na. (ook al is deze ook niet 100% scherp).
Ik vraag me ook af of ik niet te veel contrast heb toegevoegd maar goed.
Foto is trouwens gemaakt met een Nikon D40x met kitlens.

Afbeelding

Groetjes

_SteR_

Re: [FOTO] Vlak voor de aanval.

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-09 09:22

De kleuren van de kat zijn opzich wel mooi, wel overbelichte vlekken op de achtergrond.
Ik vind de positie niet mooi, de ogen zijn nu moeilijk zichtbaar, ik had de foto liever wat meer van voor gezien, zodat het hoofd van de kat beter uitkomt :)

Novalues

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-04-09 11:14

Bedankt voor je commentaar. De reden dat ik de foto niet van voor heb genomen, is omdat er een grote parasol achter stond. Dus dan zou er een grote parasol als storend element op staan, dus heb ik hier voor gekozen.

SSDesign

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-09 13:16

Ik vind de kleuren wat flets. De achtergrond doet bijna pijn aan mijn ogen zo groen is die. Het overbelichte stoort ook. Ik had deze foto iets meer van voren genomen, en dan alleen een close up van het hoofd, zodat de parasol niet opvalt.

Nu lijkt het net alsof je een megadikke kat hebt met spleetogen :P