Hmmm.. Ik vind het eigenlijk niks.. Belichting is wel mooi maar ze kijkt veels te kwaad voor iemand van haar leeftijd, ook vind ik haar de schaduw in haar ogen erg storend en is het bruin van haar ogen te opvallend opgelicht. In een andere pose had ik hem een stuk fijner gezien, bij zo'n stijl qua kleur en licht vind ik een grote lach veel beter passen. Snap nu niet echt waarom ze me dood wil bijten.
Eey nu wel ff tijd dus zal ff reageren: op zich gaat het kwa kleding en blik nog wel samen, maar de achtergrond is niet zo geschikt. Had m tegen iets stoerders gemaakt en ff zwart wit bewerken en je hebt wel wat denk ik. Op zich is de belichting juist wel spannend zo in de ogen. (past in ieder geval goed bij de blik)
Opzich een leuk idee, ik had alleen iets meer gefocust op de ogen. Het gaat nu puur om de blik die ze heeft, en ik vind die een beetje wegvallen in het geheel. Volgende keer iets dichterbij?
Ik vind het persoonlijk niet zo'n fijne foto. Linkeroog is donker, rechteroog lijkt aan de onderkant weer wat rood/bruin; geen fijne belichting in mijn ogen dus. Vind de blik eigenlijk ook niet zo, iets te kwaad, ''zonder reden''; de achtergrond is namelijk vrij kalm..
Schiet nog is wat lachende plaatjes van haar, denk dat die veel leuker/beter zullen zijn!
Ik vind de blik van het meisje niks. Het is een jong meisje en ze probeert stoer/arrogant/zwoel te kijken en dat past niet bij zo'n jong meisje. Volgende keer een spontane foto waar het kindzijn beter uitkomt.
Ik dacht al aan een meisje dat op zondagsbezoek moet naar familie maar daar geen zin in had Opzich een leuke foto maar denk ook dat lachende en meer spontane foto's haar beter staan En misschien de leggen op haar blonde haren en bruine ogen. Is iets aparts dus ik zou daar zeker gebruik van maken