Sorry, maar deze doet het niet voor mij. Het idee van witte voorwerpen op een witte tafel vind ik wel leuk, maar de uitwerking vind ik niet geweldig. Ik vind hem te grauw, de compositie spreekt me niet aan en ik mis scherpte. Ook dat stukje van de stoel had ik daar weggelaten.
Ik denk dat dit wel een leuk idee is, maar dat je hem niet juist hebt uitgewerkt. Misschien is het leuker om de glazen voor een gekleurde achtergrond te zetten, zodat ze meer afsteken. De plastic bekertjes en bestek en blaadjes zou ik sowieso weglaten, het toont een beetje rommelig. Misschien iets met de compositie spelen nog.
De foto is gemaakt toen ik ergens zat met een smaaktest ofzo, Dus om nou alles weg te leggen enzo zou een beetje raar zijn geweest haha Zelf irriteer ik me wel aan het stukje stoel links onder in de hoek. Maar om dat nou weg te gaan photoshoppen, nee.
waarom niet wegshoppen? Je kan trouwens ook wat met het contrast spelen, mischien dat de glazen er dan beter uit komen. Deze foto spreekt mij eigenlijk niet egt aan, geen scherpte, weinig kleur en erg grouw
Ik vind hem saai.. Te grauw, te wit.. En de stoel daar stoor ik me ook aan, ik snap ook niet waarom je zegt dat je hem niet wil wegshoppen? Nee.. Spreekt me niet echt aan. Maarja dat is mijn mening, lekker blijven doorgaan
Leuk idee, maar ik vind het geen geslaagde uitwerking. Ik snap dat je met witte voorwerpen wilde spelen, maar het is jammer dat alles wegvalt in de achtergrond, waardoor de foto eigenlijk heel saai wordt. In tegenstelling tot andere vind ik het juist prettig, dat stukje stoel. Zo wordt het wel duidelijker dat het een eettafel betreft en ook geeft het wat contrast in de tekening. Daarentegen is het dan wel weer jammer dat je blik naar de stoel wordt getrokken, terwijl dat eigenlijk niet de bedoeling is.