[FOTO] 2e keer thuisstudio, Monique en Nathalie

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

[FOTO] 2e keer thuisstudio, Monique en Nathalie

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-09 12:22

En weer 2 leuke meiden van bokt langsgehad die model kwamen staan :D
Tips etc zijn welkom, dit is de 2e keer dat ik serieus gebruik maakte van de "studio".
Wees eerlijk maar houd het wel lief aub :)
(Er zitten ook wat experimentjes bij qua licht/ nabewerking / kleur)

1. Afbeelding

2. Afbeelding

3. Afbeelding

4. Afbeelding

5. Afbeelding

6. Afbeelding

7. Afbeelding

8. Afbeelding

MoonWencke

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-09 12:35

Foto 1 'heeft wel iets' heb je haar weer (A), bepaalde sfeer, mooie compositie.
Foto 5 vind ik ook erg mooi. Mooie compositie, warme kleuren.
Op foto 7 stoor ik me aan iets aan de linkerkant van Nathalie's gezicht. Een haartje misschien? De blik is heel mooi vastgelegd.

En wat mijn foto's betreft; ben er heel erg blij mee en ben benieuwd naar de rest! Foto 4 is een experimentje en in dat opzicht is ie heel goed gelukt :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-09 18:30

1: Fraaie kleurtjes, deze stijl pas ook echt bij het model. Ik vind alleen het licht dat van rechts komt storend en denk dat ik het plaatje completer had gevonden als ze niet had gelachen, maar verder erg netjes.
2: Leuk, maar niet bijzonder, huid te licht en haar te donker, zie ik liever een tussenweg in.
3: Wederom leuk maar niet bijzonder
4: zie 3
5: Kan mijn vinger er niet opleggen, maar ik vind hem er sterk. :j
6: zie 3
7: Mooi, had alleen de haar links weggeshopt en misschien het licht iets zachter.
8: zie 3

Ziet er goed uit voor de 2de keer, maar zie liever wat apartere dingen dan de standaard portretjes.

SSDesign

Re: [FOTO] 2e keer thuisstudio, Monique en Nathalie

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-09 19:38

Zo he, ik dacht huh, die gezichten komen me bekend voor? :P

Ik vind vooral foto 5 van Nathalie heel erg sterk. Heel netjes gedaan, echt prachtig :)! Stoor me een klein beetje aan de achterste arm, maar zeker niet heel erg.

De laatste foto vind ik ook erg goed. Lekker speels en wat anders dan normaal. Foto 1 heeft inderdaad een lekkere sfeer, aparte stijl maar dat past er prima bij :D

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-09 19:47

Wat ik erg spijtig vind is dat bij monique altijd de nek weg is, en dat is aan jou als fotograaf om toch te zorgen dat dit niet gebeurt. Zodat je modellen optimaal op de foto uitkomen.
Monique heeft een ronde gezichtsvorm dus de nek is nodig om een lijn te creeren.
Verder vind ik kleding dat hetzelfde is als achtegrond kleur ook niet echt optimaal.

Wel 2 prachtige modellen heb je daar

yvonnepuntnl

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-09 21:31

Nr 7 vind ik een hele mooie!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-09 20:45

Heel erg bedankt voor alle reacties!

Het haartje bij 7 was me nog niet opgevallen :o Photoshop ik even weg!
Suus, daar heb je gelijk in (foto 5), die arm stoort indd ietwat zo. Volgende keer beter op letten :Y)
Thanks Guernica. Haha ik zelf ook, maargoed- eerst maar eens dit onder de knie krijgen.. :)
Katia, dat wist ik niet, bedankt voor de uitleg :) Als je nog meer tips hebt wat dat soort dingen betreft zou ik ze graag horen :j
De kleding vind ik juist wel mooi zo, omdat het toch niet wegvalt oid, was eigenlijk dus een bewuste keuze.