[SITE] Vernieuwde site van MC-fotografie

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Maaik

[SITE] Vernieuwde site van MC-fotografie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-03-09 15:03

Tijdje geleden ben ik begonnen met nieuwe lay out etc. En dit is het eind resultaat geworden.
Er zit een spelfoutje bij 'Fotografe', dat ga ik nog veranderen.

http://www.MC-Fotografie.nl

Op/Aanmerkingen zijn welkom!

Groetjes, Maaike.

Ivonka

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-09 18:25

Mooie site, maar ik vind hem erg donker. Ik moet goed kijken om te kunnen lezen. Bij de viewer is het lichter... misschien die kleur nemen?

Noeps

Re: [SITE] Vernieuwde site van MC-fotografie

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-09 18:27

Wat me opvalt is dat elke pagina in een nieuw venster opent en dat hij aan de donkere kant is. Verder geen op- of aanmerkingen, ziet er netjes uit! :)

Maaik

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-03-09 18:34

Plien91 schreef:
Wat me opvalt is dat elke pagina in een nieuw venster opent en dat hij aan de donkere kant is. Verder geen op- of aanmerkingen, ziet er netjes uit! :)

Hoe bedoel je dat? Qua portfolio's betreft of ook de andere menu kopjes?

Ivonka schreef:
Mooie site, maar ik vind hem erg donker. Ik moet goed kijken om te kunnen lezen. Bij de viewer is het lichter... misschien die kleur nemen?

Dat viel me inderdaad ook op nu ik 'm op een andere computer bekijk.
Zal even kijken of ik er wat aan kan veranderen!

Noeps

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-09 18:36

Maaik schreef:
Plien91 schreef:

Hoe bedoel je dat? Qua portfolio's betreft of ook de andere menu kopjes?

Ivonka schreef:

Dat viel me inderdaad ook op nu ik 'm op een andere computer bekijk.
Zal even kijken of ik er wat aan kan veranderen!

Van het hoofdmenu » portfolio en in het portfolio zelf opent elke pagina in een nieuw venster.

Maaik

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-03-09 18:40

Ja dat klopt, heb ik bewust gedaan. Ik heb mijn site in Flash ontworpen, wanneer ik mijn portfolio's wil veranderen gaat dat niet één twee drie, daarom heb ik die los van Flash gezet zodat ik niet mijn hele lay-out hoef te wijzigen wanneer ik een portfolio wil aanpassen.

newt

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-09 05:42

Ik zou de site met dreamweaver hebben gemaakt. Flash is moeilijk en zeker moeilijk wanneer je verranderingen wilt maken, wat dat betreft geef ik meer voorkeur aan Dreamweaver.
Wat mijn voorgangers ook al zeiden, je site is TE donker, en het iederekeer opnieuw vensteren is ook echt een minpunt. Ik zou nog even goed oefenen. Je site iets vergroeten is ook wel een idee, want het is A niet gecenteerd en B niet overzichtelijk.

Qua layout is het een mooie site, en met enige aanpassingen een erg aantrekkelijke site om te bekijken!

gr newt

Pr_BillyBoy

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-09 19:28

mooi gedaan jammer dat ie alleen zo donker is ! :)

Maaik

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-03-09 19:01

Ik heb wat aanpassingen toegepast, ben benieuwd wat jullie er nu van vinden.

Romyv

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-09 22:54

idd heel irritant dat je portfolio 5 vensters opent! Ik vind hem niet echt te donker (misschien is die al lichter gemaakt?)

Ik mis alleen wat informatie over shoots ed. Kan je een shoot aanvragen, zoja hoe werkt het en wat kost het ed.

Je portfolio vind ik persoonlijk erg slecht.. zitten heel veel foto's tussen wat ik echt snapshots vind, daar in tegen zitten er ook enkele hele goede tussen.. het contrast is heel groot, beetje raar.. Hierdoor krijg je geen indruk van JOU stijl..

Maaik

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-03-09 10:37

Romyv schreef:
idd heel irritant dat je portfolio 5 vensters opent! Ik vind hem niet echt te donker (misschien is die al lichter gemaakt?)

Ik mis alleen wat informatie over shoots ed. Kan je een shoot aanvragen, zoja hoe werkt het en wat kost het ed.

Je portfolio vind ik persoonlijk erg slecht.. zitten heel veel foto's tussen wat ik echt snapshots vind, daar in tegen zitten er ook enkele hele goede tussen.. het contrast is heel groot, beetje raar.. Hierdoor krijg je geen indruk van JOU stijl..

Ik heb 'm inderdaad al lichter gemaakt. Ik heb juist beperkte informatie gegeven bij informatie, aangezien iedere reportage anders is, als ze wat willen weten heb ik liever dat ze gewoon mailen. Ik heb geen vaste reportage kosten want iedereen heeft andere wensen. En ik heb niet alleen reportages over paarden, dus dan kan ik niet zozeer echt aangeven hoe een shoot in z'n werk gaat. Voor mensen gaat dat heel anders dan paarden.

Zou je kunnen aangeven welke je onder slecht vind vallen en welke júist niet? Zou ik graag willen weten :)

Dat je bij portfolio telkens een ander scherm krijgt vind ik ook vervelend, maar ben er nog niet achter hoe ik dat kan veranderen.

imd

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-09 05:36

Ik vind het een chique site hoor, erg netjes. Wat ik alleen wel minder vind is dat je portfolio eerst in een nieuwe pagina opent, en dan simpleviewer ook nog eens in een nieuwe pagina. Kun je dat beiden niet in je website integreren? Daarbij duurt het bij mij vrij lang voordat simpleviewer geladen is, ligt dat aan mijn pc of de website? (kan heeeeeeeeeel goed mijn laptop zijn hoor!)

Oh edit; sorry ik lees met m'n neus, ik zie net dat je dat zelf ook zegt.