Dit is al een oude foto maar ik vond hem net weer dus dacht ik plaats hem. ik weet niet met wat voor camera ik hem heb genomen maar het is geen professionele, volgens mij was het een samsung. (weet het niet zeker)
ik stoor mezelf aan de wandelaar links onder.
Gipsylover
Geplaatst: 01-03-09 18:50
Ik vind het eigenlijk geen bijzondere foto, geen boeiende compositie snap je ? Verder mis ik ook wat scherpte! Verder kan je niet bij mijnalbum uploaden, dat vreet kwaliteit, photobucket of imageshack zijn beter haha!
Het idee is leuk, jammer dat we weinig diepte in de foto zien. Verder inderdaad nooit bij mijnalbum foto's uploaden, de kwaliteit gaat door mijnalbum ontzettend achteruit!
Vind het een beetje een saaie foto, denk ook omdat tie best druk is (wandelaar, bankje, muurtje). Misschien als je alleen het muurtje met de achtergrond had gefotografeert, dat het dan niet zo druk zijn geweest en dus iets mooier.
Ik vind die wandelaar nou juist zo leuk.... Als je het bankje wegdenkt (die stoort wel in de compositie) dan wordt je oog door de foto heen getrokken via het hekje in een bocht naar de wandelaar. Het hek wijst als het ware de wandelaar aan. Vlakverdeling is ook netjes; de overgang van groen naar blauw en van bergen naar lucht zitten allebei op 1/3de van de foto.
Misschien kan je proberen het bankje weg te klonen, dan vind ik het verder een nette foto hoor!
Je kan in fotobewerkingsprogramma's met een stempeltje een ander stukje van je foto kopieëren op een stukje dat je wilt vervangen. In dit geval zou je het bankje kunnen vervangen door gras.
Ik vind deze foto gewoon een snel kiekje. Het uitzicht is mooi en er is ook veel te zien, maar die wandelaar stoort me, alle dingen op de voorgrond storen... Niet echt mijn ding dus