Ehm, wil je op deze foto's technisch commentaar, of wil je gewoon even wat foto's laten zien zomaar? Heb je ze ook allemaal zelf gemaakt, volgensmij niet? Foto 1 is denk ik de enige foto die nog een beetje scherp is, de rest niet naar mijn idee.
Ik vind t echt allemaal maar een beetje uit de losse hand geschoten kiekjes, sorry, maar ik vind het echt niks.
Probeer wat meer te kijken hoe je een foto interessant kan maken (door bv een leuke compositie te pakken) en te zorgen dat ze scherp zijn.
FK is voor als je technisch commentaar op je foto's wil hebben en niet om gewoon je leuke huis tuin en keuken kiekjes te laten zien.. En je mag ook geen foto's posten die niet door jouzelf zijn gemaakt.
Het is de bedoeling dat alle foto's die je hier plaatst zelf gemaakt zijn. Zie de regels van FK. Vandaar hier een slotje.
Daarnaast zien we graag dat je onderbouwd commentaar wilt ontvangen. Door te zeggen dat je 'gewoon maar even wat plaatst om het te laten zien' wek je niet echt de indruk dat je iets wilt leren van het commentaar van anderen. Zie ook hiervoor de regels van FK. Daarin staan een reeks richtlijnen die op dit forum van belang zijn.