[FOTO] Eerste foto's

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Veulen84

[FOTO] Eerste foto's

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-02-09 23:27

Afgelopen week met me nieuwe camera wat foto's gemaakt.
Heb er een paar uitgezocht, ben benieuwd wat jullie er van vinden.

De camera is een Canon SX10 met een 5.0 - 100.0 mm lens

1.
Afbeelding

2.
Afbeelding

3.
Afbeelding

4.
Afbeelding

5.
Afbeelding

6.
Afbeelding

7.
Afbeelding

Ben nog druk aan het leren om mooie foto's te maken (ga binnenkort ook op cursus) dus vind het leuk om te horen waar jullie verbeteringen in zien.
Ik heb nog een paar foto's van deze week in me album staan http://s263.photobucket.com/albums/ii136/Veulen/

kallipooh

Re: [FOTO] Eerste foto's

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-09 10:49

over het algemeen vind ik het leuke foto's! ;)
1. Bij deze krijg ik niet echt het WOW-effect. Ik vind de lege ruimte bovenaan iets te groot en de kleuren zijn ook niet spectaculair (natuurlijk was het ook niet zo'n mooi weer)
2. Deze vind ik wel mooi :) Jammer van die putten/plassen op het pad maar daar kan jij natuurlijk niets aan doen. Misschien weer wat croppen bovenaan want nu verdeelt de horizon de foto echt in 2 delen ;)
3. Deze vind ik niet zoveel uitstralen, gewoon omdat het de achterkant van het hertje is ;) :P
4. Jammer dat ie niet helemaal scherp is want het hertje staat er wel mooi op! Volgende keer letten op je achtergrond (die bank en die paal bv). Naar mijn mening iets te veel gras zichtbaar onderaan ;)
5. Niet helemaal scherp lijkt mij? De foto geeft een ietwat rommelige indruk (maar hertjes blijven leuke onderwerpen! ;) )
6. Leuk sfeertje zo zwart-wit! En toch denk ik dat het contrast wat hoger mag liggen, nu verdwijnt ie zo in de achtergrond
7. Mijn absolute favoriet! zwart-wit maakt de foto zeker interessanter! Volgende keer misschien de voorkant van de molen?

Leuk dat je op cursus gaat! Ik ken er verder ook niets van hoor (fototechnisch dan), maar ik hoop dat je wat aan deze reactie hebt ;)