Heb me vanmiddag erg goed geamuseerd met mijn fantastisch model Eliza. Het zijn foto's voor school, voor een opdracht 'Belichting'. Ik moest werken met een 'toevallige' (dus geen statische) lichtbron.
Laat jullie maar horen!
Zo!
De foto's zijn getrokken met een Nikon d40 en een Sony DSC-Ri
Laatst bijgewerkt door Fnanne op 23-02-09 09:05, in het totaal 1 keer bewerkt Reden:[TAG] juist in titel gezet.
De eerste en de 2 vind ik het leukste, die vind ik qua belichting ook mooi. Mooie contrasten met schaduwen.
De rest vind ik wat minder.
Het valt wel op dat je van vrij drukke achtergronden houd, ik houd daar zelf niet van.
smeetjoew
Geplaatst: 25-02-09 10:14
De eerste twee zijn netjes, vind de anderen te overdreven en soms zelfs wat dramatisch wat ik niet in de sfeer kan thuisbrengen. Voor een zoldersfeer zou ik meer schaduwen en een wat bedompte en donkere sfeer willen zien. Dat maakt je foto's zoveel spannender; denk dat je er met name bij foto 1 veel meer rendement uit kunt halen.
Let er ook op dat als je met spiegels werkt in je foto's, je ook bewust bent van wat daar in te zien is. Zo zie je bij foto 1 een matras en dat is wel erg zonde, want die kan behoorlijk afleiden.
Ik vind ze zo weinig zeggen.. De setting daarintegen is ontzettend leuk.. maar ik had een andere belichting gekozen, dit vind ik nog te licht, wat smeetjoew eigenlijk zegt.