Evelijn schreef:Tja, nette foto's maar niet echt bijzonder of creatief.
Eerste foto, jammer dat die man er achter staat, zo'n raar been onder het paard en dat de arm voor de neus zit en je niet echt het hoofd kan zien. Foto 2, ook niet echt meer dan een scherp plaatje. Had wel meer alleen van het onderwerp willen zien ipv manegebak. Foto 3 en 4 zijn wel aardig. Over de fjord is al genoeg gezegd.
Op foto 5 heeft de mevrouw net geen voeten, jammer. Ik zie wel spannender beelden op die foto dan het standpunt wat jij hebt ingenomen. Bijv. het kindje en mevrouw in close-up of de hand met het water.
De ijssculptuur staat niet volledig op de foto en achtergrond met kerstbomen leidt af.
Baal stro, tja touwtje en het groene op de achtergrond. Strotouw had interessant kunnen zijn, maar is nu eigenlijk te onduidelijk. Het licht in de foto doet mij wat vreemd aan. Misschien was het beter als strotouw meer links op de foto stond.
Vuur, aardig, maar waarom die onderste rand? Mag ook wel meer gericht op het onderwerp.
Als je foto's gaat veranderen dan klopt alle kritiek weer niet, wordt beetje onduidelijk topic dan. Snap ook niet dat als je zo'n topic start dat je dan niet de foto's neerzet die jij het allerbeste vindt.
Ik had het topic even gekopieerd van een ander forum zeg maar,
Maar ik had niet helemaal door welke foto's erop stonden dus vandaar :]
Het comentaar van dat licht bij dat stro,
Bedoel je dat ie iets te overbelicht is of?
Dat kan ik er niet helemaal duidelijk uithalen eerlijk gezegd :]