[FOTO] Natuur in de kou

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Harvest_Moon

[FOTO] Natuur in de kou

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-02-09 19:25

Toen het weer eens vroor heb ik mijn camera uit de kast getrokken en wat foto's gemaakt.
Het werd al donker, de foto's waren erg snel bewogen. Hier toch de beste twee :)

1. Afbeelding
Grotere versie

2. Afbeelding
Grotere versie

De eerste vind ik beter gelukt dan de tweede. De compositie is iets mooier en de tweede is wat donker. Vooral als je er bij bedenkt dat het licht niet optimaal was ben ik toch best tevreden.
Tips graag! :j

Gipsylover

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-09 19:12

Waaauw, die 1e vind ik erg tof :j.
Mooi gedaan en leuke compositie.
De tweede vind ik minder, vind ik wat te donker!

Harvest_Moon

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-02-09 19:40

Dankje!

Dat idee had ik idd ook, dat de eerste beter gelukt was dan de tweede.
De plant is vooral heel donker geworden, omdat de kleur donker bruin was werd het op de foto
gewoon zwart. Wat ik wel mooi vind is dat het ijs daardoor meer afsteekt tegen de plant :)

SSDesign

Re: [FOTO] Natuur in de kou

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-09 07:59

Zonde dat je de 2e erbij hebt gedaan... De eerste is erg net, mooie compositie en goed qua belichting. De tweede vind ik daarentegen helemaal niks. Geen goede compositie, hier storen de takken en hij is wat te donker. Dit zou je eventueel nog bij kunnen lichten.

Ondanks dat het licht niet optimaal was, kun je met nabewerking nog veel doen. Bij stillevens zit je niet geboden aan een bepaalde sluitertijd of iets dergelijks, dus het moet geen probleem zijn dat je te weinig licht had ;)