[FOTO] Londen in de sneeuw en podium foto's

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Yavanna

[FOTO] Londen in de sneeuw en podium foto's

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-02-09 19:47

Afgelopen weeekend naar Londen geweest, waar we zondags een feestje hadden met heel veel burlesque invloeden, ik ben zelf erg tevreden. En 's maandags natuurlijk enorm veel sneeuw in Londen
een van de burlesque waaierdanseressen
Afbeelding
De andere danseres, en persoonlijk vind ik dit zo'n mooie foto
Afbeelding
de slangedame
Afbeelding
En de Nederlandse die haar show deed, erg kinky allemaal
Afbeelding
en deze vond ik gewoon een grappige toevalstreffer, hij is niet perfect, maar gewoon erg grappig
Afbeelding
's Maandags sneeuw in Londen, in Hyde park
Afbeelding
de enige onberoerde bankjes in de rij
Afbeelding
en de suikerhuisjes in Portabello street
Afbeelding
Laatst bijgewerkt door Yavanna op 04-02-09 19:50, in het totaal 1 keer bewerkt

SSDesign

Re: [FOTO] Londen in de sneeuw en podium foto's

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-09 19:48

Ik zie 6x dezelfde foto :P?

ikowtje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-09 19:49

De eerste foto's zijn allemaal van een paardenhoofd, dat zal niet helemaal kloppen :p...

Wel gaaf zeg, in Londen, ik ben rond kerst nog geweest, maar dit is ook wel gaaf. Kon je je wel vervoeren? dat blijkt een probleem te zijn ;)

Yavanna

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-02-09 19:51

zijn al veranderd, en zijn nu wel de goede :D Door een foutje in de muis had hij ze allemaal vastgehouden:D

ikowtje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-09 19:55

wel gaaf hoor die foto's van de sneeuw... en volgens mij was het wel een grappige voorstelling, ze zijn goed op de foto gezet!

imd

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-09 15:46

Is dit bedoeld als verslag of echt als topic om commentaar op je foto's te krijgen?

Ik vind de foto's van de show wel goed gelukt, maar die van de bankjes vind ik veel te donker en bij die andere lijkt er een brug of zo aan de onderkant te zitten waar de mensen over lopen, die is er af gesneden en dat is jammer. Bij de laatste foto geef je als titel "de suikerhuisjes..." en dan staat er een boom voor. Dat snap ik dan niet. Waarom ben je niet even 2m verderop gaan staan?

De eerste vind ik trouwens ook wat aan de donkere kant, ik ben wel benieuwd waarmee je de show-foto's hebt gemaakt.

Yavanna

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-02-09 22:05

imd schreef:
Is dit bedoeld als verslag of echt als topic om commentaar op je foto's te krijgen?

Ik vind de foto's van de show wel goed gelukt, maar die van de bankjes vind ik veel te donker en bij die andere lijkt er een brug of zo aan de onderkant te zitten waar de mensen over lopen, die is er af gesneden en dat is jammer. Bij de laatste foto geef je als titel "de suikerhuisjes..." en dan staat er een boom voor. Dat snap ik dan niet. Waarom ben je niet even 2m verderop gaan staan?

De eerste vind ik trouwens ook wat aan de donkere kant, ik ben wel benieuwd waarmee je de show-foto's hebt gemaakt.

Kijk, dat is iets waar ik wat mee kan, ;) helaas kon ik bij de suikerhuisjes niet 2 meter verderop gaan staan, omdat dit een heel smal straatje is, waar het vol was met lelijke auto's en mensen, dus was dit de beste optie. En ik wou juist de boom ervoor hebben, om het contrast met sneeuw etc te laten zien.. meer een gevoelskwestie
De show foto's heb ik zonder flits met mijn kleine lens gemaakt. 18-55 mm lens, camera pentax k200d. Wat overigens erg moeilijk was met veel dronken mensen die continue tegen je aan stonden te hangen. Ik vind ze dus wel redelijk goed gelukt.

Anne. schreef:
De podiumfoto's zijn niet scherp.

Deze opmerking heeft voor mij geen waarde, geef dan een uitleg hoe het opgelost kan worden, aan alleen een zin heb ik niet zoveel. :+

imd

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-09 22:20

Vind het knap dat je ze zonder flits zo goed belicht hebt gekregen! Over de huisjes: als 't niet kan, dan kan 't niet helaas nee. :)

Gipsylover

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-09 18:24

Vind de foto's van het optreden goed gelukt :).
De foto's van de sneeuw wat minder, zijn vrij donker en wat minder.