imd schreef:Is dit bedoeld als verslag of echt als topic om commentaar op je foto's te krijgen?
Ik vind de foto's van de show wel goed gelukt, maar die van de bankjes vind ik veel te donker en bij die andere lijkt er een brug of zo aan de onderkant te zitten waar de mensen over lopen, die is er af gesneden en dat is jammer. Bij de laatste foto geef je als titel "de suikerhuisjes..." en dan staat er een boom voor. Dat snap ik dan niet. Waarom ben je niet even 2m verderop gaan staan?
De eerste vind ik trouwens ook wat aan de donkere kant, ik ben wel benieuwd waarmee je de show-foto's hebt gemaakt.
Kijk, dat is iets waar ik wat mee kan,
helaas kon ik bij de suikerhuisjes niet 2 meter verderop gaan staan, omdat dit een heel smal straatje is, waar het vol was met lelijke auto's en mensen, dus was dit de beste optie. En ik wou juist de boom ervoor hebben, om het contrast met sneeuw etc te laten zien.. meer een gevoelskwestie
De show foto's heb ik zonder flits met mijn kleine lens gemaakt. 18-55 mm lens, camera pentax k200d. Wat overigens erg moeilijk was met veel dronken mensen die continue tegen je aan stonden te hangen. Ik vind ze dus wel redelijk goed gelukt.
Anne. schreef:De podiumfoto's zijn niet scherp.
Deze opmerking heeft voor mij geen waarde, geef dan een uitleg hoe het opgelost kan worden, aan alleen een zin heb ik niet zoveel.