[FOTO] pretty woman!

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

JodieR

[FOTO] pretty woman!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-01-09 11:46

Hallo,

Gister fotoshoot gehad, en er kwamen wel mooie foto's uitrollen, Deze vond ik zelf de beste.
Ben benieuwd wat jullie er van vinden...
eerste keer dat ik een soort van studio'tje heb gebouwt!

Afbeelding

Liefs Jodie

Rennie89

Re: [FOTO] pretty woman!

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-09 12:28

ik vind de compositie erg storend (breek hier bijna mijn nek :D ), en ook dat de foto een beetje geel uitstraald. Verder is het gezicht wel mooi scherp, alleen had die hand en de bloem ook scherp willen zien

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-09 13:40

Hmm, met de hoek heb ik niet zo veel moeite. Wel had ik graag wat meer van d'r hoofd (en haar) gezien en wellicht wat minder van het zwart aan de rechterkant. Mij valt verder met name de make-up op. Sorry dat ik het zeg, maar die vind ik erg lelijk...

Gipsylover

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-09 17:11

Ik vind de make-up persoonlijk wel goed op deze foto :j.
Érgérg jammer dat de hand & de bloem niet scherp zijn, anders was de foto helemaal perfect!

JodieR

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-01-09 17:15

Oke dank jullie wel voor de reactie's. :D
Hier leer ik weer veel van!

Aims

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-09 17:39

Ik ben het niet eens met het commentaar hier boven! Van mij hoeft de hand en de bloem niet scherp te zijn, prima zo!
Je ziet wat het is, maar het springt er niet uit. (positief bedoelt ;) )

Wat ik wel mis, is scherpte in de ogen/gezicht, komt misschien door het licht?
Door het licht vind ik de foto ook wat gelig over komen, persoonlijk vind ik het niet passen bij deze foto.
Ik denk dat de foto binnen is genomen? Persoonlijk had ik de foto buiten genomen, bijvoorbeeld, op een grasveld.
Heb je meteen mooier licht, en dan past de bloem ook wat meer 'in de foto/scene'. (Alleen misschien nog wel iets te vroeg voor zo iets? :)) )

Verder vind ik de compositie wel leuk, wat anders dan normaal!
Alleen zou ik het idee wat verder uitwerken, want het idee is wel erg leuk!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-09 19:14

hmm dat de foto wat gelig is vind ik persoonlijk wel leuk.. sowieso de foto opzich ook wel

Alleen de ogen (dus in feite het hele persoon) zitten niet op de goede plek... 1/3 of 2/3 is over het algemeen fijn en hier zitten ze op 1/10e ofzo, wat gewoon heel onprettig kijken is..

Brnc

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-09 20:13

Ik vind het opzich wel een mooie foto. ik had het scherpte punt wel liever iets meer op de ogen en voorhoofd gezien want nu is voornamelijk de mond scherp :P mja verder wel leuke foto

dorieeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-09 22:18

Ik vind het een gave foto, en ik denk dat als de hand en de bloem ook scherp waren geweest, dat dan de hele sfeer weg is, want dit is natuurlijk expres gedaan. witbalans is ook erg moeilijk om goed voor elkaar te krijgen voor de 1ste keer in je eigen gefabriceerde studiotje toch? O:) verder mis ik wat contrast? hij is een beetje flets op de een of andere manier, en miss is het mooier als je hem 1 slag rechtsom draait lijkt me natuurlijker, :) verder toppie meid! +:)+

_Charlotte_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-09 14:08

ik vind de make-up dus verschrikelijk :o !
de mascara is niet mooi, ze heeft bijna geen wimpers terwijl als ikdenk aanpretty woman, ik een gezicht wil zien wat er uitspringt en dan ook de ogen, en dat kun je doen door mooie volle wimpers te maken en geen klonter mascara, daarnaast vindt ik het oogpotlood niet erg mooi. dit hoort weer subtiel te zijn, vind ik, dit was ook het eerst e watik zag op de foto,

verder op zich een leuke foto maar zouik hem nog een x over doen!aangezien het wel een leuk idee is