[SITE]Inesta Fotografie - New Portfolio

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Gnome

[SITE]Inesta Fotografie - New Portfolio

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-01-09 00:33

Hallo allemaal,
ik heb een tijd geleden al een keer mijn site gepromoot maar ik heb er nu weer nieuwe foto's op gezet die ik graag aan jullie wil laten zien. Ik heb ook mijn eerste 'opdracht' gehad. De opdracht was om de band tussen mens en paard weer te geven en dat is volgens mij en de eigenaar heel goed gelukt. Deze foto's kunnen jullie vinden onder portfolio--> band tussen mens en paard by Inesta. Ik hoop dat jullie net zo positief reageren als de vorige keer. Voor eventuele vragen of opmerkingen staat mijn pb/email altijd open!
Veel kijkplezier en bedankt voor jullie tijd.

Inge namens Inesta

http://www.inesta.tk
Laatst bijgewerkt door Fnanne op 26-01-09 10:40, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: [TAG] in titel gezet.

Tatiane

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-09 08:58

Het algemene uitzicht van je site vind ik zeker geslaagd, heel erg overzichtelijk en duidelijk. De foto's zelf mogen van mij in een kleiner formaat op de site komen. Als ik een foto nu op 'normaal' formaat open, is mijn scherm ofwel te klein voor de foto, ofwel moet ik altijd naar rechts scrollen om de hele foto op mijn scherm te krijgen. Persoonlijk vind ik dat wel vervelend, en het is voor ook een reden om niet alle foto's te bekijken :+

*edit
Ik zie net dat het hier niet over de site gaat, maar over de foto's op de site? Misschien is het dan handiger om de foto's gewoon hier in het forum neer te zetten... ?

Gnome

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-01-09 09:51

Bedankt voor je reactie.
Ik wilde graag dat iedereen alle foto's kon zien, het worden er voor hier teveel denk ik.
Jammer dat je ze niet normaal kunt bekijken, ik heb daar geen last van. Misschien als je het via de slideshows probeerd!

_Charlotte_

Re: [SITE]Inesta Fotografie - New Portfolio

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-09 14:04

ik zou 1 soort lettertype nemen en home een beetje veranderen, ook hier heb je 2 soorten lettertypes gebruikt wat een beetje slordig overkomt. de foto's heb ik nog niet bekeken, omdat mijn computer heeel erg traag is!

Gnome

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-02-09 14:03

_Charlotte_ schreef:
ik zou 1 soort lettertype nemen en home een beetje veranderen, ook hier heb je 2 soorten lettertypes gebruikt wat een beetje slordig overkomt. de foto's heb ik nog niet bekeken, omdat mijn computer heeel erg traag is!

Het valt mij niet heel erg op waar het slordig zou zijn maar als meerdere mensen dat zo vinden hoor ik het graag, dan pas ik dat aan. Ik had het nu expres gedaan geloof ik. Maar wel bedankt voor je reactie! Hoop dat je er ondertussen een paar hebt kunnen bekijken en anders wil ik er hier ook wel een aantal neerzetten hoor.

SSDesign

Re: [SITE]Inesta Fotografie - New Portfolio

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-09 07:58

Ik moest bij die oogfoto eigenlijk meteen denken aan Sjoert.com. De banner bovenaan de site vind ik zo storend dat ik meteen weg zou gaan, hij geeft een ongemakkelijk en druk beeld (edit zie net dat iedere pagina een andere banner heeft).

De grootte van de foto's stoort mij ook, net als het aantal. Ik zou alleen de allerbeste erop zetten in je portfolio, de rest zou evt. ergens anders kunnen staan onder een apart kopje 'reportages'. Ik heb nu namelijk echt geen zin om de mooiste foto's uit te zoeken, dus zou je site snel wegklikken.

Verder toont de site wel mooi en sjiek, maar dus zonde van de zo grote foto's en van de banners (maarja dat kun je niet voorkomen bij een gratis site).